یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403 - 12 May 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/08 17:19
کد خبر: 1393

بیوگرافی محمد رسول صفری بازیگر هم گناه

محمد رسول صفری بازیگر تئاتر و تلویزیون که این روزها در شبکه نمایش خانگی در مجموعه هم گناه مصطفی کیایی هنرنمایی می کند بازیگری آینده دار برای سینمای ایران می باشد.

به گزارش ستاره پارسی؛ محمدرسول صفری بازیگر ایرانی سینما تئاتر و تلویزیون است.محمدرسول صفری زاده ۱۹ دی است.محمدرسول صفری در تهران به دنیا آمده است.محمدرسول صفری دانش آموخته دیپلم بازیگری از هنرهای زیبا و لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر معماری است.محمدرسول صفری ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

 

محمد رسول صفری بازیگر جذاب و جوان سینما تئاتر و تلویزیون کشورمان سابقه بازیگری با کارگردان های مطرحی را دارد و در فیلم سرخپوست در کنار نوید محمدزاده نیز هنرنمایی کرده است. درباره زندگی خصوصی وی اطلاعی در دست نیست اما به قول خودش می خواهد در عرصه بازیگری خود را به جایگاه خاصی برساند و در این راه همه تلاش خود را خواهد کرد. به بهانه حضور وی در سریال هم گناه برادران کیایی مروری داریم بر زندگی محمد رسول صفری با ستاره پارسی همراه شوید.

محمد رسول صفری

زندگی محمد رسول صفری

محمدرسول صفری یکی از بازیگران فعال عرصه هنر است که با مجموعه های تلویزیونی چون سریال کلانتر وارد قاب تلویزیون شد و همچنین در آثاری چون یک لحظه دیرتر، تله فیلم هفت شنبه (یک،دو،سه) و سریال تاریخی کلاه پهلوی و سریال کیمیا و سریال پرستاران نقش افرینی کرده است.

محمد رسول صفری

شروع کار هنری محمد رسول صفری از زبان خودش

همیشه عاشق سینما بودم. تحصیلاتم هم در همین رشته است. دیپلم بازیگری از هنرهای زیبا دارم و لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر معماری. سناریوی بازیگری من از دوران مدرسه شروع شد و بازی در تئاتر دانش آموزی، در جشنواره دانش آموزی هم مقام آوردیم.

 

من نه آشنا داشتم نه پارتی. اولین کارم را با جواد افشار انجام دادم و خودم با جسارت به او پیشنهاد دادم که به من نقشی بدهد و او پذیرفت. این قدر جسارت و اعتماد به نفس داشتم که خودم پیگیری کردم و وارد دنیای جدی بازیگری شدم.

 

 

«هم‌گناه» اولین تجربه مصطفی کیایی برای حضور در شبکه نمایش خانگی است که کارگردانی و تهیه‌ کنندگی آن را بر عهده دارد و محسن کیایی به همراه علی کوچکی فیلمنامه را به نگارش درآورده‌اند. محمد رسول صفری در سریال هم گناه در نقش حامد نامزد سارا (مارال بنی آدم) هنرنمایی کرده است.

محمد رسول صفری

برهمین اساس و پس از معرفی گروه اول بازیگران، سایر بازیگران «هم‌گناه» نیز معرفی شدند. شاهرخ فروتنیان، افسانه چهره آزاد، پدرام شریفی، روشنک گرامی، احسان کرمی، حسین امیدی، سوگل خلیق و مارال بنی آدم گروهی از این بازیگران هستند که علی باقری، فروغ قجابگلو، شیرین اسماعیلی، فرانک کلانتر، محمد اعلایی، محمدرسول صفری، محمد موحدنیا و آی‌تک جاویدنژاد نیز در کنار آن‌ ها به ایفای نقش می‌ پردازند.

محمد رسول صفری

داستان این سریال در خصوص خانواده ای قدیمی در تهران به نام صبوری است که سالهاست در کار پرورش گل های تزئینی و گل های مختلف هستند، خانواده آن ها از سه برادر و یک خواهر تشکیل شده است.

همه خانواده در شرکت کار می کنند و شغل موروثی خود را پی می گیرند، به جز پسر دوم فریبرز که در حال حاضر ۵۸ سال سن دارد و افسر اداره آگاهی است. فریبرز در جوانی تصمیم می گیرد که پلیس شود و برای گذراندن دوره آموزشی به شهرستانی می رود و …

 

 

حادثه برای بازیگر ایرانی در حین فیلم برداری

در صحنه فیلمی به نام روزهای بهتر به کارگردانی محسن یوسفی در تهران (محمدرسول صفری) یکی از بازیگران جوان و خوش چهره ی سینما و تلوزیون ایران که در سریال های مثل کلاه پهلوی ،برادر، کیمیا و اخیرا در سریال پرستاران شاهد نقش آفرینی او بودیم و بازیگر اصلی این سریال است حین فیلم برداری دچار سانحه و آسیب دیدگی شد.

 

 

وی در حین فیلم برداری در یکی از صحنه ها به دلیل نقص فنی موتور پس از برخورد با زمین به بیمارستان منتقل شد . صفری در مصاحبه با خبرنگاران عنوان کرد خوشبختانه این آسیب دیدگی ها سطحی بوده و بعد از مداوا از بیمارستان مرخص شدم و خدارو شکر خطر جدی اتفاق نیفتاد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2xomq2