پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 09 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/31 07:19
مهران رجبی | مهران رجبی در برنامه خودمونی | برنامه مهران رجبی | افتضاح مهران رجبی
کد خبر: 15397

واکنش جنجالی مهران رجبی بعد تمسخر اسطوره موسیقی | مهران رجبی سکوتش را شکست

پس از انتقادات و واکنش‌های اهالی موسیقی و هنر از برنامه خودمونی درباره شوخی با استاد موسیقی، مهران رجبی عذرخواهی از مردم ایران عذرخواهی کرد.

مهران رجبی ، یکی از پرطرفدارترین بازیگران سینما و تلویزیون کشورمان، در روستای واریان کرج به دنیا آمد. مهران رجبی دوره کارشناسی خود را در رشته گرافیک از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد خود را در این رشته از دانشگاه تربیت مدرس گذرانده است. پدر و مادر مهران رجبی به دلیل درگذشت‌شان، دیگر در میان ما نیستند. مهران رجبی به تازگی مجری برنامه تلویزیونی به نام "خودمونی" شده و حضورش در این برنامه، موجب بروز حواشی بسیاری شده است. مهران رجبی درباره حواشی اخیر برنامه خودمونی دربار تمسخر آهنگ  فولکلور شاره جان از استاد سهراب بخشی تو ضیحاتی داد.

 

مهران رجبی از مردم ایران عذرخواهی کرد

پس از انتقادات و واکنش‌های اهالی موسیقی و هنر از برنامه خودمونی درباره شوخی با استاد موسیقی، مهران رجبی عذرخواهی از مردم ایران عذرخواهی کرد.

 

در همین رابطه لینک زیر را بخوانید:

افتضاح جدید در برنامه مهران رجبی | مهران رجبی با این کار حال همه را به هم زد

 

 

مهران رجبی

 

مهران رجبی بابیان خاطره ای از استاد بخشی گفت:

از طرف خودم و عوامل برنامه برنامه از مردم معذرت می‌خوام. ما به کرمانجی‌ها عشق می‌ورزیم.

در برنامه خودمونی شبکه سه سیما با اجرای مهران رجبی پس از پخش بخشی از ترانه فولکلور شاره جان توسط استاد سهراب بخشی از یک شرکت کننده خواسته می‌شود صدای او را تقلید کند و به این بهانه باعث خنده شوند. این اقدام با واکنش اهالی موسیقی و علاقمندان استاد سهراب بخشی قرار گرفت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/36eb7z