جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/26 09:32
معرفی انیمه | سریال های انیمه | معرفی انیمه برای تعطیلات عید
کد خبر: 14397

برای تعطیلات عید نوروز حتما این انیمه ها رو تماشا کن | معرفی ۶ انیمه سریالی کوتاه اما جذاب برای تعطیلات سال نو

اگر دوست دارید سری به دنیای انیمه‌های جذاب بزنید اما فرصت کافی برای تماشای انیمه‌های بلند را ندارید، درادامه این مطلب با ما همراه باشید چون قصد داریم چند انیمه کوتاه اما جذاب را به شما معرفی کنیم که تماشای‌شان برای ایام عید مناسب است.

به گزارش ستاره پارسی: این روزها انیمه محبوبیتی قابل‌توجه پیدا کرده است، کافی است به استقبال بیننده ها از جدیدترین قسمت پخش شده از فصل آخر سریال حمله به تایتان توجه و این محبوبیت رو به رشد را بهتر درک کنید. اما اگر تازه به جمع انیمه دوستان اضافه شدید یا حوصله و وقت کافی برای تماشای انیمه‌های طولانی که صدها قسمت دارند را ندارید، شاید باید به سراغ انیمه های کوتاه‌تری بروید که داستان‌شان را در قسمت‌هایی کم‌تر به سرانجام می‌رسانند.

خوشبختانه این کوتاه بودن اصلا به این معنی نیست که این آثار در مقایسه با انیمه های مطرح و موفقی همچون وان پیس یا ناروتو چیزی کمتر برای عرضه دارند. درواقع انیمه‌های کوتاه زیادی وجود دارند که تماشای‌شان می‌تواند تجربه‌ای لذت بخش را برای‌تان رقم بزند.

درادامه با این ویدیو و مطلب همراه باشید تا چند انیمه جذاب اما کوتاه را به شما عزیزان معرفی کنیم که می‌توانند گزینه خوبی برای تماشا در ایام عید باشند.

 

معرفی انیمه

۶- انیمه رژه مرگ

انیمه Death Parade

ژانر: درام، رازآلود

تعداد قسمت‌ها: ۱۲ قسمت

میانگین امتیازات Death Parade در IMDB: ۷/۹

برای بیشتر ما یک حقیقت مشخص وجود دارد، اینکه پس از تجربه مرگ و گذر کردن از این جهان، بسته به اعمال‌مان ممکن است راهی بهشت یا جهنم شویم. اما در دنیای انیمه رژه مرگ اوضاع کمی متفاوت‌تر است. دراینجا درهای آسانسور باز می‌شوند و مهمانان وارد جایی به نام کوئین دکیم می‌شوند، جایی که مردی مرموز با موهای سفید و پوستی رنگ پریده به آن‌ها خوش آمد می‌گوید.

اما اجازه ندهید این فضا و این برخورد شما را فریب دهد پشت این حضور ناگهانی آن هم در این محیط عجیب، اتفاقات بعضا دلخراشی وجود دارد. در ابتدا شخصیت‌ها فکر می‌کنند درگیر یک بازی مرگ و زندگی شدند، اما با گذشت زمان و وقتی فراموشی موقتی که دچارش شدند رنگ می‌بازد، آن‌ها تازه با حقیقتی مواجه می‌شوند که شاید هنوز برای پذیرش آن آمادگی کافی را پیدا نکردند. اما کوئین دکیم کجا است و چه داستانی در پس آن و گردانندگانش پنهان است؟ این همان سؤالی است که ارزش دارد برای رسیدن به پاسخش، وقت گذاشته و این انیمه دوازده قسمتی را تماشا کنید.

 

معرفی انیمه

۵- انیمه پاک شده (فراموش شده)

انیمه Erased

ژانر: درام، فانتزی

تعداد قسمت‌ها: ۱۲ قسمت

میانگین امتیازات Erased در IMDB: ۸/۵

داستان انیمه پاک شده نگاهی خاص به یکی از کاش‌های بزرگ زندگی ما دارد، اینکه ای کاش می‌توانستیم سری به گذشته زده و یک کار خاص را انجام بدهیم یا نه، چیزی که می‌توانست به نحوی آینده زندگی ما را تغییر دهد.

داستان این انیمه در مورد یک نویسنده مانگای ۲۹ ساله به نام ساتورو فوجینوما است که از نشان دادن خود واقعیش واهمه دارد. بااین‌وجود او از یک توانایی فوق‌العاده برخوردار است، ساتورو می‌تواند در زمان سفر کرده و قبل از وقوع یک حادثه از بروز آن جلوگیری کند. اما یک روز ساتورو درگیر یک اتفاق ناخوشایند می‌شود که می‌تواند زندگیش را به ورطه نابودی بکشاند، پس او سعی می‌کند با سفر به گذشته راهی برای جلوگیری از وقوع آن و رفع این مشکل پیدا کند. اما حالا که او دوباره یک دانش آموز مدرسه‌ای است، آیا قادر است به‌جای تغییر دادن تنها یک اتفاق خاص کاری کند که با تغییر گذشته، زندگی اسفناک آینده‌اش به کل دگرگون شود؟

 

معرفی انیمه

۴- انیمه کاتاناگاتاری یا شکار شمشیر

انیمه Katanagatari

ژانر: اکشن، ماجراجویی

تعداد قسمت‌ها: ۱۲ قسمت

میانگین امتیازات Katanagatari در IMDB: ۷/۸

انیمه کاتاناگاتاری در مورد جنگجویی قدرتمند به نام شیچیکا است که همراه خواهرش نانامی و به‌عنوان آخرین اعضای خاندان یاسوری در جزیره‌ای دورافتاده زندگی می‌کنند. یک روز زنی به نام توگامه که مشاور ارشد شوگان است، از شیچیکا می‌خواهد دوازده شمشیر منحصربه‌فرد رو پبدا کرده و آن‌ها را برای او بیاورد. اما مشکل اینجا است که صاحبان این شمشیرهای افسانه‌ای به این راحتی دست از آن‌ها نمی‌کشند و این به این معنی است که شیچیکا مجبور است برای به‌دست آوردن هرکدام از آن‌ها، به خشونت متوسل شود.

به جز تمام سختی‌هایی که سرراه او سبز می‌شوند، یک حقیقت دیگه هم وجود دارد که اهمیت زیادی دارد. اینکه این شمشیرها نه دوازده که درواقع سیزده عدد هستند. اما داستان سیزدهمین شمشیر چی است و به چه کسی تعلق دارد؟ این همان چیزی است که بیننده را تشویق می‌کند تا این انیمه جذاب را تا به‌انتها تماشا کند.

 

معرفی انیمه

۳- انیمه ناکجا آباد موعود

انیمه The Promised Neverland

ژانر: اکشن، ماجراجویی

تعداد قسمت‌ها: ۱۲ قسمت

میانگین امتیازات The Promised Neverland در IMDB: ۸/۳

انیمه ناکجا آباد موعود شروعی آرام و دلپذیر دارد. همه چیز با گروهی کودک در سنین مختلف آغاز می‌شود که در یتیم خانه‌ای دورافتاده زندگی می‌کنند که زیر نظر یک مدیر مهربان و دلسوز اداره می‌شود. همه چیز در ابتدا خیلی عادی است، بچه‌ ها بخشی از اوقات‌شان را صرف آموزش و یادگیری کرده و بخشی دیگر را در طبیعت زیبا و سرسبز اطراف مدرسه به گشت‌و‌گذار و بازی کردن سپری می‌کنند.

اما هیچ چیز آنگونه نیست که به نظر می‌رسد، درواقع خبری از داستان پریان هم نیست. پشت این ظاهر دلنشین اما فریبنده، هدفی شوم و مخفی وجود دارد. حالا بچه‌ها باید قبل از اینکه خیلی دیر شود، راهی برای رهایی از این دام خطرناک پیدا کنند. اما آیا آن‌ها توان مقابله با حوادث پیش‌رو را دارند؟

 

معرفی انیمه

۲- انیمه جایی فراتر از جهان

انیمه A Place Further Than The Universe

ژانر: ماجراجویی، کمدی

تعداد قسمت‌ها: ۱۳ قسمت

میانگین امتیازات A Place Further Than The Universe در IMDB: ۸/۲

داستان این انیمه جذاب در مورد چهار دختر دبیرستانی است که به ظاهر به‌دنبال رسیدن به هدفی غیرممکن هستند، هرچند در مقابل عزم راسخ و تلاش آن‌ها واژه غیرممکن معنا و مفهومش را از دست می‌دهد. در این مورد خاص این چهار دوست به‌دنبال راهی برای سفر به قطب جنوب هستند. شیراسه دختری است که دوستان کمی دارد و بیشتر همکلاسی‌هایش اونو آرکتیک صدا می‌زنند، چرا؟ چون قطب جنوب تنها چیزی است که فکر و ذهن او را درگیر خود کرده است، طوری که دوست دارد دائم در مورد آن صحبت کند. همین اشتیاق باعث تشویق دوستان شیراسه می‌شود که در این مسیر با او همسفر شوند.

درست است که چیدمان کلی این انیمه کمی عجیب و غریب است، اما روشی که سازندگان برای معرفی هر شخصیت‌در پیش گرفتند باعث شده است این انیمه ساختاری باور پذیر و قانع‌کننده پیدا کند. درواقع تماشای شخصیت‌ها چه به‌صورت فردی و چه گروهی لذت بخش است و مخاطب در طول سیزده قسمت این انیمه فرصت کافی را در اختیار دارد که هم با شخصیت‌ها همراه شود و هم درکنار آن‌ها لحظات احساسی و نشاط آوری را تجربه کند.

 

معرفی انیمه

۱- انیمه تاکسی عجیب

انیمه Odd Taxi

ژانر: کمدی، جنایی

تعداد قسمت‌ها: ۱۳ قسمت

میانگین امتیازات Odd Taxi در IMDB: ۸/۵

انیمه تاکسی عجیب یکی از انیمه‌هایی است که می‌تواند جزو گزینه‌های مناسب برای سرگرم شدن در ایام عید باشد. شخصیت اصلی این انیمه یک گراز دریایی میانسال به نام ادوکاوا است که راننده تاکسی است و هر روز مسافران را به گوشه و کنار شهر می‌برد. البته فکر نکنید راننده تاکسی بودن به معنای یک زندگی سرد و یکنواخت است، چون اصلا اینطور نیست. ادوکاوا در طول روز درگیر انواع و اقسام ماجراها می‌شود که البته بعضی‌هایشان هم به خشونت کشیده شده می‌شوند.

در مجموع هم زندگی ادوکاوا و هم داستان مسافرهایی که سوار تاکسی او می‌شوند آنقدر جذاب است که شاید حتی بعد از تمام کردن انیمه، دل‌تان بخواهد یک بار دیگر هم آن را از ابتدا تماشا کنید.

البته این فهرست می‌تواند خیلی طولانی‌تر باشد و ما دراین مطلب تنها به بخشی از انیمه‌های کوتاه اما محبوب و جذاب پرداختیم. اما اگر شما انیمه جذاب دیگری می‌شناسید که می‌تواند جایی در فهرست انیمه‌های مناسب ایام عید داشته باشد، خوشحال می‌شویم آن را با ما و دیگر دوستان‌تان هم درمیان بگذارید. راستی، انیمه محبوب شما کدام است؟ بیشتر انیمه‌های سریالی کوتاه را دوست دارید یا از دنبال کردن انیمه‌های بلند چند ده فصلی لذت می‌برید؟ ما همچنان مشتاق شنیدن نظرات شما مخاطبان عزیز هستیم، سپاس


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/36eqpy