سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 07 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/04/12 20:29
کد خبر: 119649

شرط سنگین علیرضا بیرانوند برای ماندن در پرسپولیس | علیرضا بیرانوند سر دوراهی ماند

باشگاه پرسپولیس به اندازه نیمی از پیشنهاد مالی استقلال یعنی حدود ۵۰ میلیارد تومان برای دو فصل آینده با بیرانوند قرارداد ببندد تا او ماندنی شود.

علیرضا بیرانوند متولد 30 شهریور 1371 در خرم آباد، دروازه بان است. علیرضا بیرانوند دانشجوی لیسانس رشته تربیت بدنی دانشگاه سما می باشد که از کارگری به دروازه بان شماره یک ایران با 194 سانتی متر قد رسید. علیرضا بیرانوند در سال 1389 وقتی 18 ساله بود ازدواج کرد که ثمره آن یک پسر بنام طاها و یک دختر بنام بارانا متولد سال 95 می باشد.

شرط سنگین علیرضا بیرانوند برای ماندن در پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس به اندازه نیمی از پیشنهاد مالی استقلال یعنی حدود ۵۰ میلیارد تومان برای دو فصل آینده با بیرانوند قرارداد ببندد تا او ماندنی شود.
در این جلسه بیرانوند می‌گوید که علاقه دارد در پرسپولیس بماند اما ابتدا این باشگاه باید مطالبات او مربوط به فصل گذشته را تسویه کند و از طرف دیگر نیمی از پیشنهاد باشگاه استقلال به عنوان دستمزد دو فصل آینده از سوی پرسپولیس به او پرداخت شود. 

با توجه به پیشنهاد ۹۵ میلیارد تومانی استقلال به این دروازه‌بان برای دو فصل، به نظر بیرانوند حاضر شده با مبلغ کمتر از سوی پرسپولیس قید پیشنهاد استقلال را بزند، با شرط آنکه حداقل باشگاه پرسپولیس به اندازه نیمی از پیشنهاد مالی استقلال یعنی حدود ۵۰ میلیارد تومان برای دو فصل آینده با بیرانوند قرارداد ببندد.

 بعد از اینکه علیرضا بیرانوند قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس به صورت یک‌طرفه فسخ کرد، مسئولان باشگاه استقلال که پیشنهادی ۹۵ میلیارد تومانی برای دو سال به او داده بودند، مذاکرات با این بازیکن را جدی‌تر پیگیری کردند تا او را به خدمت بگیرند اما به نظر می‌رسد تمایل بیرانوند برای ماندن در پرسپولیس باعث شده این مذاکرات فعلا بی‌نتیجه بماند.

درباره مباحث پیرامون علیرضا بیرانوند، خبرنگار ما کسب اطلاع کرد که دیشب (دوشنبه) حسین شهریاری، رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که با بیرانوند از گذشته دوست و رفیق بوده است، به منزل او رفت و برای ماندن این دروازه‌بان در پرسپولیس مذاکراتی با او انجام داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/36kl79