پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 09 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/23 04:02
محسن کیایی |دختر محسن کیایی
کد خبر: 121449

محسن کیایی کنار دخترش| محسن کیایی و دختر ناز بانمکش

محسن کیایی بازیگز ایرانی ئکنار دخترش در ادامه خواهید دید.

محسن کیایی بازیگر متولد 6 شهریور سال 1360 در تهران است . محسن کیایی فارغ التحصیل رشته نمایش از دانشگاه آزاد اسلامی است. برادر بزرگترش مصطفی کیایی کارگردان سینما است. محسن کیایی پس از پایان تحصیلات متوسطه به دانشگاه رفت و مدرشک کارشناسی رشته نمایش گرفت.محسن کیایی  فرزند دوم خانواده است و دو برادر به نام مصطفی و میلاد دارد. مصطفی 5 سال از او بزرگتر است و برادر دیگرش میلاد هم هفت سال از محسن کیایی کوچکتر است.محسن کیایی

نخستین ایفای نقش و نخستین سریال

او برای نخستین بار در سال 1379 با سریال کودک رویای گلی بازیگری را تجربه کرد و سپس در همان سال در سریال پرده نشین در نقش یک روحانی ایفای نقش کرد و همین نقش او باعث شهرت او شد. با بازی در سریال راه در رو به کارگردانی سعید آقاخانی معروف شد.

ازدواج و همسر محسن کیایی

او وقتی که 21 ساله بود با سهیلا امیرحسینی در تئاتر آشنا شد و این دو پس از 3 سال و در سن 24 سالگی ازدواج کردند. او می گوید که اگر در سنین پایین ازدواج نکرده بود با شرایط الان ازدواج کردن بسیار سخت بود. این دو ارتباط دوستانه ای با هم دارند. محسن کیایی هنوز بچه دارد و می گوید که یکی از برنامه آینده خودش و همسرش بچه دار شدن است. همسرش سهیلا امیرحسینی عکاس و گریمور است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/36kmn9