پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 09 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/30 11:02
علی شادمان | خانواده علی شادمان
کد خبر: 122197

عکس علی شادمان در کنار خانواده اش | علی شادمان چه پزی باخانواده اش میده

علی شادمان بازیگر با استعداد ایرانی در کنار خانواده اش در ادامه خواهید دید .

علی شادمان بازیگر سینما و تلویزیون است علی شادمان  متولد 4 آذر 1375 در ایلام است. علی شادمان فارغ‌التحصیل لیسانس رشته کارگردانی می باشد.علی شادمان در خانواده ای تحصیل کرده در ایلام به دنیا آمد، پدر علی شادمان  مسعود شادمان دکترای تاریخ و استاد دانشگاه بوده و مادرش بتول رشنوادی معلم علوم است.

علاقه های علی شادمان 

علی شادمان که از کودکی بازیگری را تجربه نمود، از سال ها پیش مستقل بوده و زیاد اهل بیرون رفتن از خانه نیست، او بیشتر زمانش را صرف مطالعه ، ورزش در باشگاه و دیدن فیلم می کند، به عکاسی علاقمند بوده و به شکل حرفه ای اینکار را انجام می دهد.

ورود علی شادمان به عرصه هنر 

علی شادمان یکی از استعدادهای جوان بازیگر در سینمای کشورمان است که کار خود را از کودکی در سینما آغاز کرد، او سال 1385  در 10 سالگی با فیلم «میم مثل مادر» جلوی دوربین رفت.رسول ملاقی پور به دلیل توانایی علی شادمان در نواختن ویولن، او را انتخاب کرده و مسیر جدیدی را برایش گشود. این هنرمند پس از بازی در میم مثل مادر در فیلم «صد سال به این سال ها» ایفای نقش نمود که اکران نشده است.

از بازیگری تا کارگردانی علی شادمان

علی شادمان فارغ‌التحصیل لیسانس رشته کارگردانی می باشد. او با اینکه در دانشگاه در رشته کارگردانی تحصیل نمود اما بازیگری را بیشتر از کارگردانی دوست دارد و دغدغه اصلی اش بازیگری است.بر اساس گفته های خودش کارگردانی خوانده است که در حکم چشم سومی برای نظاره و تقویت بازی اش باشد.علی شادمان

بازی علی شادمان در تئاتر

علی شادمان بازی در تئاتر را نیز تجربه کرده است، او بازی در تئاتر را یک لذت وصف نشدنی دانسته و سعی می کند هر سال با یک اثر نمایشی ایده آل روی صحنه برود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/36kn6z