یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403 - 12 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/27 08:16
سعید آقاخانی | سعید آقاخانی بازیگر | استوری جنجالی سعید آقاخانی
کد خبر: 15228

سعید آقاخانی تلوبیون رو با خاک یکسان کرد | استوری جنجالی سعید آقاخانی برای اعمال ممیزی ها جنجالی شد!

در ادامه همراه ما باشید ابراز شرمندگی سعید آقاخانی خطاب به مردم ایران در باراه ممیزی تلوبیون درباره یریال نون خ

سعید آقاخانی ، یک هنرمند چند‌جانبه در زمینه بازیگری، نویسندگی و کارگردانی در صنعت سینما و تلویزیون است. سعید آقاخانی در سال ۱۳۵۰ در شهر بیجار به دنیا آمد و دانشجوی تئاتر در دانشگاه تهران بود. فعالیت هنری سعید آقاخانی با ورود به بازیگری در سال ۱۳۷۲ با مجموعه طنز "پرواز ۵۷" به کارگردانی مهران مدیری آغاز شد. سعید آقاخانی در سال بعد در مجموعه طنز "ساعت خوش" به کارگردانی مهران مدیری با بازی در نقش‌های مختلف، به خصوص با آیتم محبوب "سعید و خان دایی جان"، شهرتی فراوان به دست آورد.

 

سعید آقاخانی از اعمال ممیزی در مورد سریال «نون خ» برای پخش از تلوبیون (مرجع پخش برنامه‌های زنده و آرشیوی صداوسیما) توسط تلویزیون انتقاد کرد.

خبرآنلاین: سعید آقاخانی از اعمال ممیزی در مورد سریال «نون خ» برای پخش از تلوبیون (مرجع پخش برنامه‌های زنده و آرشیوی صداوسیما) توسط تلویزیون انتقاد کرد.

 

سعید آقاخانی

 

سعید آقاخانی، بازیگر و کارگردان شناخته‌شده که در ایام نوروز با فصل چهارم «نون خ» روی آنتن تلویزیون بود در یک استوری اینستاگرامی از ممیزی‌های صورت گرفته در مورد این سریال برای پخش از تلوبیون (مرجع پخش زنده و آرشیو برنامه‌های صداوسیما) انتقاد کرد.

او در این مورد نوشت: «ممیزی موضوع جالبی است که خودش می‌تواند دست‌مایه کارهای کمدی خوبی شود ولی خب نمی‌شود به آن پرداخت. علی‌الحساب این را خدمتتان عرض کنم که سریال «نون‌خ» بعد از ممیزی‌های تلویزیون برای پخش در تلوبیون مجددا و بدون اجازه ما توسط خود تلویزیون ممیزی شدید می‌شود که همین باعث شده است پرش‌های شدبد در طول قسمت‌ها به وجود بیاید و کسانی که سریال را از تلوبیون می‌بینند قطعا دچار سردرگمی می‌شوند. به هر حال شرمنده‌ایم.»

 

سعید آقاخانی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/399k8x