شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/27 17:33
کد خبر: 15252

پیام خواننده خانم به نامزد سابقش طرفداران را حسابی شوک زده کرد

خواننده معروف و محبوب کره‌ای به نام هیونا، پس از انتشار آخرین آهنگ خود، برای نامزد سابق خود یک پیام در اینستاگرام منتشر کرد.

آهنگ جدید خواننده مشهور کره‌ای به نام دان، به نظر می‌رسد در شعر عاشقانه و غم‌انگیز آن اشاره به رابطه او با هیونا ، نامزد سابقش شده است. رابطه دان و هیونا یکی از محبوب‌ترین روابط احساسی بین دو خواننده مشهور در صنعت کره پاپ بود. پس از اینکه این زوج رابطه عمومی کردند و به دلیل قوانین محدود کننده و بی‌انسانی کمپانی CUBE Entertainment از هم جدا شدند، تبدیل به یکی از محبوب‌ترین زوج‌های کره شدند. هیونا و دان پس از اعلام نامزدی خود و به اشتراک گذاشتن حلقه‌هایش حتی بیش از پیش طرفداران پر و پا قرص پیدا کردند.

با این میزان از محبوبیت انتشار خبر جدایی آن‌ها یکی از غم انگیزترین و عجیب‌ترین اخبار برای طرفداران کره جنوبی در سال گذشته بود.

به نظر می‌رسد هیونا در اینستاگرام خود حتی پیش از انتشار آهنگ جدید دان، پیامی برای او داشت.

هیونا با به اشتراک گذاشتن بخشی از موزیک ویدیو جدید دان برای آهنگ «Dear My Light»، طرفداران را حسابی شوک زده کرده است.

به نظر می‌رسد اشعار زیبای این آهنگ رابطه سابق میان این دو خواننده را توصیف می‌کنند.

آهنگ جدید آقای خواننده برای نامزد سابقش!

دان در آهنگ جدید خود خوانده است: «آنقدر خوشحال بودم که خودم را فراموش کردم/ تا زمانی که می‌توانم درخشیدن تو را ببینم/ حتی اگر همه چیز را هم از دست بدهم اشکالی ندارد/ مثل یک روز بهاری زیبا بود/ من و تو مانند یک عکس/ نمی‌توانیم زمان را به عقب برگردانیم/ در این صحنه‌ای که ثبت شده است/ حتی سایه‌ها نیز می‌درخشیدند/ حتی اگر خاطرات درخشان ما نیز ناپدید شوند/ من خوبم تا زمانی که بدانی همه چیز من بودی»

هیونا با اشتراک گذاشتن این بخش از آهنگ و پیام دلگرم کننده خود برای نامزد سابقش دل تمام طرفداران کی‌پاپ را ربوده است. به گزارش وقت صبح هیونا در توضیح این پست نوشت:

«تنها به این خاطر است که وقتی با تو آشنا شدم که در زیباترین حالتت بودی. نظر بقیه مهم نیست. من می‌توانم تحمل کنم. حال من خوب است.»

این زوج در زمان انتشار خبر جدایی خود اعلام کردند که همچنان به عنوان دو دوست صمیمی به رابطه خود ادامه خواهند داد. حالا هیونا با انتشار این پست شیرین و دلگرم کننده به طرفدارانشان اطمینان خاطر داده است که هیچ دعوا و حس بدی میان این زوج سابق وجود ندارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/399kmx