پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 09 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/29 15:33
فال ابجد | فال ابجد روزانه
کد خبر: 122052

فال ابجد 30 مرداد | پیش بینی سرنوشتتان بر اساس فال ابجد

فال ابجد فردا 30مرداد 1402 را در زیر بخوانید.

فروردین 

حروف ابجد فال شما : د د ب

از این نیت که کرده ای باید صبر کنی تا مرادت حاصل شود. اگر قصد سفر داری برو، نفع خوبی از آن خواهی برد. اگر قصد انجام کار خیری داری به آن عمل کن. مراقب باش تا گناه نکنی و برای بهتر شدن کارها به خداوند توکل کن.

 اردیبهشت

حروف ابجد فال شما : د ج آ

این نیت که کردی خوب نیست زندگی بر تو تلخ خواهد شد. چندی است که دلت یکجا نیست به چه کنم چه کنم گرفتار شده ای. برای رفع این حالت به خدا توکل کن. مدتی است که به کسی دل بسته ای و از خیال او بیرون نمی آیی. از او بگذر خداوند بهتر از آن نصیب تو خواهد کرد. در کارها صبور باش. آینده ی روشنی داری و از همه غمها دور میشوی. اگر قصد سفر یا معامله ای داری انجام بده از آن نفع خواهی برد.

خرداد

حروف ابجد فال شما : آ ب آ

ایمانت را قوی کن. آنچه را که آرزو و انتظار داری از خداوند طلب کن. به زودی کارهایت سر و سامان میگیرد و به مرادت میرسی. البته با همت و اراده ی خودت. از آنچه که میترسی، در امان هستی. به خداوند توکل کن .

فال ابجد

 تیر

حروف ابجد فال شما : د ج ج

گشایش خوبی در کارت ایجاد میشود. به زودی به چنان توفیق و سعادتی میرسی که بر تو حسودی کنند. از یکی از خویشان و نزدیکان بی اطلاعی. به زودی از او خبری به دست تو میرسد. اگر گم شده ای داری، آن را پیدا میکنی. اگر صبور باشی و به خدا توکل کنی به مرادت خواهی رسید انشاءالله.

مرداد

حروف ابجد فال شما : ب ب ج

این نیتی که داری هیچ نفعی برایت ندارد. بهتر است از این خواسته دست برداری. از کارهای بد و حرام پرهیز کن و به حلال قناعت کن. در کارت گشایش خوبی پیدا خواهد شد اگر مراقب افکار و نیاتت باشی. در زندگی صبر پیشه کن و به خداوند امیدوار باش.

شهریور

حروف ابجد فال شما : آ آ ب

اگر بیمار هستی به زودی سلامت خود را باز می یابی و از تندرستی بر خوردار میشوی. به زودی زندگی خوبی با خانواده ات خواهی داشت و در کار سود خوبی نصیب تو میشود. یکی از کسانی که به او نیکی میکنی به تو بدی میکند اما از کار خود پشیمان میشود. اگر قصد سفر داری برو سفر خوبی خواهی داشت. اگر چیزی را از دست داده ای به زودی به دست خواهی آورد. اگر مسافر داری به زودی باز میگردد. اگر کسی از نزدیکان در زندان باشد به زودی آزاد میشود. از کارهای بد حذر کن و در انجام کارهای خیر پیش قدم باش به خاطر انجام یک کار خوب و خیر بر سر زبانها میافتی. از جایی که انتظار نداری پول یا چیزی به شما میرسد پس خداوند را شکر گذار باش .

 مهر

حروف ابجد فال شما : ج ج ب

تعبیر فال ابجد: از استعدادها و خلاقیت های خود به خوبی استفاده کنید تا بتوانید آرامش را در زندگی تان به دست بیاورید و خودتان را از مشکلات و سختی ها دور کنید. سعی کنید انرژی های منفی را از وجود خود رها سازید.

آبان

حروف ابجد فال شما : آ د ب

تعبیر فال ابجد: ممکن است با یکی از دوستان خود دیدار داشته باشید که باعث شادی روح و روان شما می‌شود. با کمک همدیگر مشکلات و سختی ها را از سر راه خود بر خواهید داشت و به سوی آرامش حرکت می کنید.

 آذر 

حروف ابجد فال شما : د ب آ

تعبیر فال ابجد: مشغول کار جدیدی خواهید شد. سعی کنید با تلاش و کوشش بسیار خودتان را از مشکلات نجات دهید و سربلندی و موفقیت را در زندگی تان به دست بیاورید، هیچ گاه در زندگی از مشکلات نهراسید.

 دی

حروف ابجد فال شما : د د د

تعبیر فال ابجد: اتفاقات بد و ناگواری برایتان در زندگی به وجود می‌آید که باعث بهم خوردگی اوضاع زندگی شما می شود و حال شما را دگرگون می کند و تمام کارهای مهم زندگی تان را به تاخیر می اندازد.

 بهمن 

حروف ابجد فال شما : ب ب ب

تعبیر فال ابجد: از طرف شخصی تماس تلفنی با شما می گیرند که شما را متعجب می کند، اما سعی کنید خودتان را کنترل کنید و با فکر و اندیشه درست زندگی تان را سر و سامان بخشید.

 اسفند 

حروف ابجد فال شما : آ آ ج

تعبیر فال ابجد: با شریک زندگی خود تصمیمات مهمی را برای آینده تان می گیرید که شادی بسیار زیادی را برایتان در امورات زندگی به وجود می‌آورد و باعث می‌شود که بتوانید از مشکلات و سختی ها به خوبی عبور کنید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/39olzx