دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 - 13 May 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/20 08:45
هدیه تهرانی | هدیه تهرانی بازیگر | تغییر چهره هدیه تهرانی
کد خبر: 12576

تغییر چهره باورنکردنی هدیه تهرانی از جوانی | غبار زمان روی صورت هدیه تهرانی نشست!

هدیه تهرانی بازیگر مطرح سینمای ایران با چهره جدیدش کاربران فضای مجازی را متعجب کرد.

هدیه تهرانی بازیگر زن معروف ایرانی است.هدیه تهرانی برخلاف نام خانوادگی اش اصالتی گرگانی دارد.پدر و مادر هدیه تهرانی به شهر تهران مهاجرت کردند و این بازیگر در تهران زاده شد.هدیه تهرانی مدتی از بازیگری فاصله گرفت و اما اخیرا دوباره در فیلم ها دیده می شود. چیزی که برای طرفدارانش بسیار عجیب است که چرا هدیه تهرانی با وجود سن بالایش ازدواج نکرده و همچنیین پیری در او مشخص نمی شود اما عکسی از او منتشر شده که تغییر چهره هدیه تهرانی در آن بسیار واضح است مشاهده نمایید.

هدیه تهرانی

هدیه تهرانی بازیگر سینمای کشورمان 4 تیر ماه 1351 در تهران متولد شد.

هدیه تهرانی از فعالان محیط زیست است که رابطه خوبی با طبیعت و راه های حفظ محیط زیست دارد و اگر سری به صفحه شخصی او در اینستاگرام بزنید تصاویر زیادی از فعالیت های محیط زیستی او را مشاهده میکنید.

طراحی داخلی یکی از هنرهای مورد علاقه خانم بازیگر است و در اوقات فراغت از بازیگری به این کار مشغول است و به وسایل و اشیای قدیمی علاقه زیادی دارد.

هدیه تهرانی علاوه بر بازیگری مربی ورزش تاچی چوان است و در شهریور 1392 به سمت نایب رئیس کمیته بانوان تای چی چوان منصوب شد. 

عکاسی یکی دیگر از علایق هدیه تهرانی است و نمایشگاه عکسی در سال 88 توسط خانم بازیگر بر پا شد.

روزهای پایانی سال 97 و فروردین 98 با اتفاقات تلخی همراه شد و سیل ویرانی های زیادی در مناطق مختلف ایران به بار آورد. از اولین روزهای وقوع سیل هدیه تهرانی در مناطق سیل زده گلستان حاضر شد و کمک رسانی پرداخت و با جمع آوری و توزیع کمک های هلال احمر و مردم در کنار مردم سیل زده حاضر شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/39zqw2