شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/02 08:14
سردار ارتاچ | سردار ارتاچ خواننده
کد خبر: 13856

چهره دیده نشده از سردار خواننده ترکیه ای قبل از شهرت! | عکس های باور نکردنی از سردار اُرتاچ خواننده!

سردار اُرتاچ خوانندهٔ پاپ، نوازنده، آهنگساز و تهیه‌کنندهٔ برنامه اهل ترکیه است. در این مطلب چهره متفاوتی از او را قبل از شهرت می توانید ببینید.

به گزارش ستاره پارسی: سردار ارتاچ در تاریخ ۱۶ فوریه (۲۷ بهمن) در استانبول به دنیا آمد.دبستان را در kocamustafapasa و راهنمایی را در Suadiye درس خواند و در دبیرستان Meslek دوره متوسطه را نیز با موفقیت به اتمام رسانید در دانشگاه Bilkent در آنکارا در رشته زبان و ادبیات آمریکایی قبول شد و به تحصیلش در این رشته ادامه داد اما در ۲۰ سالگی درسش را نیمه کاره رها کرد و به عنوان DJ در رادیوها و کلوب‌ها به فعالیت مشغول شد.

 

چهره باورنکردنی سردار خواننده ترکیه ای قبل از شهرت!

 

سردار ارتاچ

 

اولین فعالیت او در رادیو در Istanbul FM 106 بود. یک سال در این رادیو در وظایف مختلف از جمله تهیه‌کننده برنامه‌های رادیویی به کار ادامه داد طوری که در موقع افتتاح رادیوهای خصوصی او به عنوان یک هنرمند رادیویی از محبوبیت زیادی برخوردار بود یک تهیه کننده که برنامه‌های سردار را با ذوق و اشتیاق دنبال می‌کرد از او در خواست امضای قراردادی با شرکت raks muzik را کرد.در اینجا عکس های او را در زمان قدیم و قبل از شهرت می توانید ببینید.چهره باورنکردنی سردار خواننده ترکیه ای قبل از شهرت!

 

سردار ارتاچ

 

سردار ارتاچ

 

سردار ارتاچ

 

سردار ارتاچ

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3ekykp