سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 07 May 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/18 12:57
سردار آزمون | پدر شدن سردار آزمون | همسر سردار آزمون | همسر سردار آزمون در دوران بارداری | آناهیتا کریمی
کد خبر: 14232

عکس لو رفته از همسر سردار آزمون در دوران بارداری | عکس دوران بارداری همسر سردار آزمون جنجالی شد

در ادامه میپردازیم به خبر یچه دار شدن سردار آزمون و عکس های آناهیتا کریمی همسر سردار آزمون.

به گزارش ستاره پارسیسردار آزمون در 11 دی ماه 1373 در گنبدکاووس واقع در استان گلستان به دنیا آمد. سردار آزمون یک ترکمن اصیل است که به این اصالت افتخار می کند. پدر سردار آزمون خلیل آزمون بازیکن سابق والیبال است که در حال حاضر به مربی گری والیبال مشغول است. مادر سردار آزمون خانه دار است و تنها یک خواهر به نام سولماز دارد. پدر و مادر سردار آزمون ابتدا می خواستند نام او را پژمان بگذارند. اما پدربزرگ او مانع شد. چون عقیده داشته است نام پژمان که معنی آن پژمرده است، نمی تواند مناسب باشد، به همین دلیل منصرف شدند و نامش را سردار به معنی سربلند گذاشتند.

سردار آزمون به تازگس با انتشار یک ایتوری در فضای دیجیتال هوادارانش را با خبر پدر شدنش سوپرایز کرد در ادامه این مطلب قصد داریم تا به عکس هایی از سردار آزمون و همسرش بپردازیم.

 

سردار آزمون و همسرش

 

بیوگرافی آناهیتا کریمی همسر سردار آزمون

آناهیتا کریمی متولد 21 آذر 1371 در تهران می باشد . وی دانش آموخته رشته مدیریت در دانشگاه و دوران تحصیلش را در فرانسه در مدرسه بیوتی در رشته زیبایی گذارنده است . آناهیتا کریمی در حال حاضر در کنار مادرش در آرایشگاه و سالن زیبایی مشغول است . معروف شدن و شهرت این خانم به دلیل نامزدی با سردار آزمون بازیکن تیم ملی فوتبال ایران است .

 

سردار آزمون و همسرش

 

خانواده آناهیتا کریمی

اناهیتا کریمی در خانواده کم جمعیت به دنیا آمده و تک فرزند است و مادرش میکاپ آرتیست و آرایشگر حرفه ای بوده و دارای سالن زیبایی بسیار مجهز و شیکی است که بیشتر به هنرمندان و بازیگران خدمات می دهد و تصاویری نیز با آنها در شبکه های اجتماعی منتشر می شود .

 

سردار آزمون و همسرش

 

نحوه آشنایی و ازدواج آناهیتا و سردار

سردار آزمون قبل از شیوع کرونا در مصاحبه ای در برنامه تلویزیون اعلام کرد که به زودی ازدواج خواهد کرد . او درباره اینکه با چه کسی ازدواج میکند گفت که با یکی از دختران اقوام و آشنایان دور خانوادگی ازدواج میکنم . و آشنایی دورادوری با یکدیگر داشتند و در اولین ملاقات به همدیگر علاقمند شدند.

اما حالا با گذشت نزدیک به دو سال خبری از جشن ازدواج و مراسم نیست، اما عکس های دونفره و مسافرت های دو نفره با نامزدش نشان میدهد که او هنوز در رابطه عاشقانه قرار دارد، و قرار است بعد از پایان کرونا مراسم عروسی و ازدواجشان را برگزار کنند.

او سابق بر این درباره گفته: ازدواج می‌ تواند خیلی به من کمک کند! هم به خودم و هم به فوتبالم. در یک سال اخیر و به عقیده خودتان و کارشناس‌ ها خیلی پیشرفت داشتم و مطمئن باشید اگر ازدواج کنم، می‌ توانم بیشتر از این ها هم اوج بگیرم.

 

سردار آزمون و همسرش

 

در ادامه چند عکس از سردار آزمون را مشاهده میکنید

 

سردار آزمون

 

سردار آزمون

 

سردار آزمون

 

سردار آزمون

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3ekyoy