شنبه 22 اردیبهشت 1403 - 11 May 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/09 04:30
سپیده خداوردی | سپیده خداوردی وشهرا عبدلی
کد خبر: 14008

واکنش عجیب سپیده خداوردی به فوت شهرام عبدلی | سپیده خداوردی به سبک خودش فوت شهرام عبدلی را تسلیت گفت

در ادامه میپردازیم به استوری سپیده خداوردی در باره فوت شهرام عبدلی و تسلیت گفتن سپیده خداوردی به سبک متفاوت. تا انتها همراه ما باشید.

به گزارش ستاره پارسیسپیده خداوردی  نوازنده و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون 6 اردیبهشت ماه 1360 در تهران متولد شد. سپیده خداوردی یک برادر کوچکتر از خود به نام علی دارد. سپیده خداوردی فارغ‌التحصیل ادبیات نمایشی و کارگردانی از دانشگاه است. سپیده خداوردی و همسرش امین نظری در هنگام ساخت سریال عصر پائیزی با یکدیگر آشنا شده و در سال 1391 زندگی مشترک خود را آغاز کردند. امین نظری همسر سپیده خداوردی فارغ‌التحصیل رشته سینما از دانشگاه فرانسه بوده و به عنوان دستیار کارگردان در سریال عصر پائیزی همکاری می کرد. سپیده خداوردی و همسرش امین نظری دارای یک پسر به نام سانیار هستند که در روز 8 تیرماه 1394 متولد شد.

 

بعد از فوت شهرام عبدلی بازیگران زیادی به این اتفاق واکنش نشان دادند اما سپیده خداوردی با انتشار استوری متفاوتی درگذشت شهرام عبدلی را تسلیت گفت.

سپیده خداوردی جزو بازیگرانی بود که بعد از فوت شهرام عبدلی، بازیگر تازه فوت شده کشورمان، در صفحه رسمی خود به این اتفاق دردناک واکنش نشان داد؛ واکنشی تامل برانگیز که با چند کلمه مخاطب را به فکر فرو می برد.

سپیده خداوردی نوشت:

صدا

دوربین

بی حرکت

 

شهرام عبدلی

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3ekyw9