پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403 - 02 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/04/12 11:03
کد خبر: 118932

شوک بزرگ بیرانوند به پرسپولیسی ها | علیرضا بیرانوند رسما به استقلال پیوست

علیرضا بیرانوند با قرارداد بزرگ به استقلال پیوست.

علیرضا بیرانوند این روزها بیشتر از هر ززمان دیگری سوژه رسانه ها شده است. علیرضا بیرانوند را یک پرسپولیسی دو آتیشه اسم می بردند اما امروز با فسخ قرارداش با باشگاه محبوب پرسپولیس روی همه ی باورهای طرفدارانش خط کشید. علیرضا بیرانوند در سال 1389 وقتی 18 ساله بود ازدواج کرد که ثمره آن یک پسر بنام طاها و یک دختر بنام بارانا متولد سال 95 می باشد.

شوک بزرگ بیرانوند به پرسپولیسی ها

فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی نقل و انتقالات لیگ بیست و سوم را بیش از پیش حساس کرد و طرفداران دوتیم منتظر هستند ببینند تا پایان امروز چه اتفاقی برای بیرانوند رخ می‌دهد.

علیرضا بیرانوند شب گذشته با مسئولان و نزدیکان به باشگاه استقلال جلسه‌ای را برگزار کرد و به توافقاتی هم دست پیدا کرد. بیرانوند صبح امروز پس از فسخ قرار داد با پرسپولیس مجدداً به دیدار حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال رفت و نشستی دو ساعته را با او برگزار کرد.

پیگیری‌ها حاکی است بیرانوند و کریمی به توافق کامل دست پیدا کرده‌اند و قرار است ظرف ۲۴ ساعت باشگاه استقلال مبلغ نهایی شده را برای بیرانوند آماده کند تا دروازه بان فصل پیش پرسپولیس در لیگ بیست و سوم پیراهن استقلال را بر تن کند.

این در حالی است که وحید امیری بازیکن پرسپولیس و دوست صمیمی بیرانوند امروز با انتشار پیامی بدون اشاره به اسم استقلال، گفته بود: «علیرضا جایی نمیره که قلب هواداران و عاشقان پرسپولیس شکسته بشه.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3ep5ev