دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 06 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/06/05 03:40
آشا محرابی | چهره بدون آرایش آشا محرابی
کد خبر: 122956

چهره بدون آرایش آشا محرابی | با این چهره آشا محرابی همه را شوکه کرد

آشا محرابی بازیگر تلوزیون و چهره بدون آرایشش در ادامه خواهید دید.

آشا محرابی، در ۳۱ مرداد ۱۳۵۲ در طالقان زاده شد.آشا محرابی  فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی در رشته مترجمی زبان انگلیسی و دوره کارشناسی ارشد در رشتهٔ روابط بین‌الملل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز است.آشا محرابی  هم‌زمان با تحصیلات دانشگاهی‌اش، به کانون هنری حمید سمندریان رفت و فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی از کانون سمندریان شد. آشا محرابی همچنین فارغ‌التحصیل کارگردانی و فیلمسازی از سینمای جوان بوده و دوره فیلمنامه‌نویسی را هم در کلاس‌های ناصر تقوایی در آموزشگاه کارنامه گذرانده‌است. همچنین لازم است ذکر شود که آشا فارغ‌التحصیل فیلمسازی از کانادا نیز هست.آشا محرابی بازیگری را در سال ۱۳۶۴ در حالی که تنها ۱۲ سال داشت با بازی در سریال آئینه آغاز کرد و سپس در سال ۱۳۷۴، با قبولی در آزمون اداره کل نمایش پا به عرصه نمایشهای رادیویی گذاشت و هنوز هم به عنوان بازیگر، کارگردان و نویسنده با اداره کل نمایش همکاری دارد.اشا محرابی

زندگی شغلی آشا محرابی

آشا هم‌زمان با با تحصیلات در دانشگاه، به کارگاه آزاد بازیگری هنرمند فقید حمید سمندریان پیوست و در آنجا فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی شد. او هم‌چنین در انجمن سینمای جوان دوره کارگردانی و فیلمسازی را گذارند و دوره فیلمنامه‌نویسی را نیز در کلاس‌های استاد ناصر تقوایی در آموزشگاه کارنامه به اتمام رساند.

علاوه بر این در بیوگرافی آشا محرابی می‌خوانیم که او یک دوره فیلمسازی در یکی از آکادمی‌های آزاد کشور کانادا گذارنده است. آشا بعدها به عنوان بازیگر، نویسنده و کارگردان فعالیتش را ادامه داد و در تئاترهایی به نام‌های خسیس، خانهٔ برنارد آلبا، سه خواهر، زیرگذر سقاخانه، اتوبان، من حرفی ندارم دنبالشو نگیر و… به نقش‌آفرینی پرداخت. وی هم اکنون، عضو انجمن صنفی بازیگران و کارگردانان خانهٔ تئاتر ایران است.

آشا از سال 1380 به‌صورت جدی فعالیت در حرفه دوبلاژ را آغاز کرد، و در آثاری مانند انیمیشن‌های روح، دیو و دلبر، جیمی نوترون1 و… سریال‌های جنایت‌های غیرحرفه‌ای به نقش آنا، آوای وحش به نقش اما و… به دوبله پرداخت.

از دیگر آثاری که آشا محرابی در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته می‌توان به سریال‌هایی چون توی گوش سالمم زمزمه کن، مرگ تدریجی یک رؤیا، مسافرخانه سعادت و مسافران شهر اشاره کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3eplea