چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 08 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/25 06:35
مرجانه گلچین| استایل مرجانه گلچین
کد خبر: 121608

استایل شیک مرجانه گلچین | با این استایل مرجانه گلچین غوغا به پا کرد

مرجانه گلچین بازیگر تلوزیون و سینما و استایل خفن اش در ادامه خواهید دید.

مرجانه دلدار گلچین یا مرجانه گلچین متولد 2 اسفند سال 1347 در رشت است. مرجانه گلچین  بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است.  پدرمرجانه گلچین  افسر نظامی ارتش و مادرش خانه دار است که پدرش را در دوران کودکی از دست داد. مرجانه گلچین  یک خواهر به نام منیژه دارد که در زمینه موسیقی فعال است و با هم همکاری می کنند. مرجانه گلچین فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشکده سوره است.مرجانه گلچین  برادرزاده نادر گلچین خواننده موسیقی ایرانی است و دختر عمولی نادیا دلدار گلچین است که چندی پیش درگذشت.مرجان گلچین  در نوجوانی به هنرستان موسیقی رفت و در رشته تخصصی نوازندگی تار فارغ التحصیل شد. او با تشویق خواهرش منیژه که در آن زمان بازیگر بود به بازیگری در تئاتر پرداخت.مرجانه گلچین

نخستین سریال وی

با بازی در سریال تلویزیونی آینه پا به تلویزیون گذاشت و پس از آن در چند سریال تلویزیونی دیگر و در سیما ایفای نقش کرد. بازی در نقشی جدی و متفاوت در سریال نفس گرم یکی از نقاط عطف بازیگری او بود.

مهاجرت به خارج از کشور

مرجانه در حدود 10 سال در خارج از کشور و در انگلیس زندگی کرد. او از سال 1374 تا 1383 در سینما و تلویزیون دیده نشد و پس از بازگشت برای نخستین بار در سریال کلانتر ایفای نقش کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3epzmy