شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/11 12:31
کد خبر: 14733

استایل جدید کریس رونالدو همه را انگشت به دهان کرد! /کریس با خودروی فوق لاچری اش در مادرید

در خیابان‌های مادرید؛ حضور رونالدو با بوگاتی ۸.۸ میلیون پوندی‌اش به چشم مردم این شهر خیره کننده بود و او بار دیگر توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

به گزارش اسپورت بایبل، مهاجم النصر عربستان به شهری بازگشت که در آن چهار بار عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را با این تیم کسب کرده بود. رونالدو با خودروی فوق‌العاده لاکچری بوگاتی سنتودیه‌سی ۸.۸ میلیون پوندی‌اش در حرکت بود و هواداران بسیاری در تلاش بودند تا از نزدیک با این بازیکن و خودروی بوگاتی‌اش عکس بگیرند. این خودرو، یک خودروی منحصر به فرد است که فقط ۱۰ دستگاه از آن در سراسر جهان وجود دارد و تنها او و ۹ نفر دیگر آن را در اختیار دارند.

او یکی از مشتریان این شرکت خودروسازی است و روزنامه سان گزارش می‌دهد که او همچنین دارای یک بوگاتی شیرون و بوگاتی ویرون گرند اسپرت ویتسه و همچنین چندین خودرو دیگر است.

این اولین باری بود که رونالدو با ماشینی که ۱۶۰۰ اسب بخار قدرت دارد و حداکثر سرعت آن ۳۸۰ کیلومتر در ساعت است در عموم دیده شده است.

به نظر می‌رسد این مهاجم پس از جدایی از یونایتد در سال گذشته، بالاخره در حال تطبیق با زندگی در عربستان سعودی است و در ۹ بازی که تاکنون برای النصر انجام داده ۹ گل به ثمر رسانده است و تیمش با تنها یک امتیاز پشت سر الاتحاد، در رده دوم لیگ برتر عربستان قرار دارد.

رونالدو در آخرین بازی ملی پرتغال در حالی که بازی ملی ۱۹۷ خود را جشن می‌گرفت، دو گل به ثمر رساند. او سپس دو گل دیگر مقابل لوکزامبورگ به ثمر رساند تا پرتغال به شروع عالی خود در رقابت‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۴ ادامه دهد.

بوگاتی رونالدو

 

کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3gddxn