پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 09 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/06 14:54
سارا والیانی | پژمان بازغی
کد خبر: 120281

استایل هنرمندان در اکران فیلم پرونده باز است از سارا والیانی تا پژمان بازغی

مراسم اکران عمومی فیلم سینمایی "پرونده باز"، که آخرین فیلم ساخته زنده‌یاد کیومرث پوراحمد، کارگردان مشهور کشورمان بود، در پردیس سینمایی هدیش مال برگزار شد. در این مراسم، بازیگران فیلم و چهره‌های مشهور هنری حضور داشتند.

بازیگران فیلم پرونده باز است به کارگردانی زنده یاد کیومرث پوراحمد که آخرین ساخته این کارگردان مشهور بوده با حضور بازیگرانش و چهره های مشهور هنری برگزار شده است.

فیلم پرونده باز است
مراسم اکران مردمی فیلم “پرونده باز است” به کارگردانی زنده یاد کیومرث پوراحمد با حضور پژمان بازغی ، شادی مختاری ، سام قریبیان و سارا والیانی و سایر عوامل فیلم در پردیس سینمایی هدیش مال برگزار شد.

پژمان بازغی

سارا والیانی

آخرین ساخته کیومرث پوراحمد امروز پنجشنبه بعدازظهر در پردیس هدیش مال با حضور بازیگران فیلم پژمان بازغی، سام قریبیان، شادی مختاری و بازیگران نوجوان (پویا نجفی، مهبد جهان نوش، محمد متین ستاری) به نمایش درآمد.

از نکات قابل توجه حضور اسماعیل محرابی بازیگر پیش کسوت سینما در این مراسم بود.

سام قریبیان

پژمان بازغی

داستان فیلم پرونده باز است برگرفته از پرونده‌ای جنایی و پرحاشیه در دهه ۸۰ است. در این فیلم که فضای جنایی و ملتهب دارد، یک نوجوان ۱۵ ساله مرتکب قتل شده و حالا در انتظار حکم دادگاه است.

شادی مختاری

سام قریبیان و پژمان بازغی

بازیگران فیلم پرونده باز است
پژمان بازغی، محمدرضا غفاری، نسیم ادبی، حسین پاکدل، شادی مختاری، علی باقری، سام قریبیان، مه‌لقا باقری. بازیگران نوجوان پویا نجفی، راشین ربی، مهبد جهان‌نوش، محمدمتین ستاری در این فیلم بازی کرده‌ اند.

بازیگران نوجوان این فیلم نیز پویا نجفی، مهبد جهان‌نوش، راشین ربی، محمد متین ستاری، یزدان عیدی هستند.

شادی مختاری و پژمان بازغی

به نظر می‌رسد نمایش «پرونده باز است» در روزهای پیش رو، فارغ از هر نوع محاسبه و متر و معیار مرسوم، نوعی ادای دین و حفظ شأن و پاسداشت سال‌ های حضور زنده‌یاد «کیومرث پوراحمد» در سینمای ایران باشد و اقدامی مهم از سوی سازمان سینمایی و شورای صنفی نمایش در گرامیداشت یاد این فیلمساز خاطره‌ ساز باشد.

 

زنده یاد کیومرث پوراحمد
آخرین عاشقانه کیومرث پوراحمد هم اکنون در تعدادی از سینماهای کشور روی پرده است.

در اواسط فروردین امسال که خبر درگذشت کارگردان نام آشنای سینما منتشر شد، موجی از پیام‌ ها و استوری‌ ها درباره کارگردان فقید سینما منتشر شد و حتی شورای صنفی نمایش اعلام کرد که آمادگی حمایت برای اکران این فیلم را دارد.

شادی مختاری

کیومرث پوراحمد کارگردان، فیلمنامه نویس، تدوینگر و تهیه کننده ایرانی است و دانش آموخته رشته کارگردانی سینما است. پوراحمد کارش را با نقدنویسی آغاز کرد و از ۱۳۵۳ با دستیاری در مجموعه تلویزیونی آتش بدون دود وارد سینما شد.

مادرش، پروین دخت یزدانیان با بازی در فیلم های او، کار بازیگری را آغاز کرد و آثار برجسته ای با بازی او به ثبت رسید. پوراحمد کارگردانی و نویسندگی فیلم های سینمایی بسیاری از جمله کفشهایم کو؟، ۵۰ قدم آخر، شب یلدا و اتوبوس شب را برعهده داشته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3gpb65