پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 09 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/28 13:52
بهنوش طباطبایی
کد خبر: 121835

رونمایی از حیوان خانگی بهنوش طباطبایی | بوسه زدن بهنوش طباطبایی سوژه شد

پست اینستاگرامی بهنوش طباطبایی با حیوان خانگی اش را در ادامه خواهید دید.

بهنوش طباطبایی یک بازیگر ایرانی است. بهنوش طباطبایی متولد ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۳۶۰ در تهران است. بهنوش طباطبایی همسر سابق مهدی پاکدل است. بهنوش طباطبایی مدرک دکترای روانشناسی بالینی دارد. بهنوش طباطبایی نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجردارد. بهنوش طباطبایی به عنوان استاد دانشگاه پیام نور در رشته روانشناسی تدریس می‌کند.

رونمایی از حیوان خانگی بهنوش طباطبایی

پست اینستاگرامی بهنوش طباطبایی با حیوان خانگی اش را در ادامه خواهید دید.

بهنوش طباطبایی

کمی بهنوش را  بشناسیم

برای شروع معرفی این بازیگر زن محبوب ایرانی باید بگوییم که بهنوش طباطبایی، در تاریخ 27 اردیبهشت 1360، در منطقه‌ی یوسف‌آباد تهران به دنیا آمد. پدرش، سید ناصر طباطبایی، پیشتر به عنوان کارشناس عمران در وزارت مسکن و شهرسازی کار میکرد و مادرش نیز معلم بود. بهنوش فرزند دوم خانواده‌اش بوده و تنها یک خواهر بزرگتر به نام تینوش دارد.

خانم بازیگر که از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند بود تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس در رشته مهندسی کامپیوتر ادامه داد و دوره بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذراند. وعلاوه بر تلاش‌های در زمینهٔ بازیگری، بهنوش طباطبایی مدرک تحصیلی خود را در دو رشتهٔ مختلف کسب کرده است. او مدرک کارشناسی در رشتهٔ مهندسی رایانه را داشته و همچنین صاحب مدرک دکترا در رشتهٔ روان‌شناسی با تخصص در روان‌شناسی تربیتی است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3k7a58