جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 03 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/04 10:31
حمیدرضا حافظ شجری | حمیدرضا حافظ شجری بازیگر | عکس خنده دار حمیدرضا حافظ شجری | حمیدرضا حافظ شجری در نقش قاجاری
کد خبر: 14559

این خانم قاجاری، بازیگر مرد معروف از آب در آمد | بازیگر سریال نوروز رنگی با انتشار این عکس همه را شوکه کرد

بازیگر خردسال سریال نوروز رنگی با انتشار این تصویر کاربران و طرفداران خود را شوکه کرد .

به گزارش ستاره پارسی: حمیدرضا حافظ شجری بازیگر مشهدی تئاتر، سینما و تلویزیون متولد ۱۷ دی ۱۳۸۱ در مشهد است. حمیدرضا حافظ شجری هنرجوی سال آخر رشته سینما در هنرستان هنرهای زیبای پسران مشهد است که از کودکی در تئاتر فعالیت داشته است. حمیدرضا حافظ شجری (بازیگر نوجوان) در یک خانواده چهار نفره در مشهد به دنیا آمده ،پدرش از نیروهای خدماتی هلال احمر مشهد است،یک خواهر بزرگتر دارد و در خانه‌ای استیجاری زندگی می‌کنند. از جدیدترین آثار و فعالیت های هنری این چهره ، ایفای نقش در سریال نوروز رنگی در نوروز ۱۴۰۰ در نقش جعفر ،پسر کوچک خانواده حاج‌صادق با بازی هادی عامل هاشمی و برادر جواد با بازی جواد خواجوی است که توانست به خوبی از پس نقش خود بربیاید و خوش بدرخشد

 

حمیدرضا حافظ شجری

 

حمیدرضا حافظ شجری

 

حمیدرضا حافظ شجری

 

بیماری رماتیسم و متوقف شدن رشد

این بازیگر ۱۸ ساله که دچار نوعی بیماری روماتیسم مفصلی است و رشدش متوقف مانده است، بسیار کم‌سن و سال‌تر از سن شناسنامه‌ای‌اش به نظر می‌آید.

حمیدرضا حافظ شجری در ۵ سالگی دچار تبی شدید شد که این تب او را مبتلا به نوعی نادر از بیماری رماتیسم مفصلی کرد.

حمیدرضا به گفته پزشک معالج خود شروع به مصرف داروهای درمانی کرد ولی بعد از مدتی قلب او به اصطلاح آب آورد ولی این مشکل با مصرف داروها کنترل شد، اما از آن زمان تا کنون، از دردهای شدیدی رنج می‌برد و قادر نیست دست، زانو، مچ و انگشتان خود را به خوبی خم و راست کند و جلوی رشد طبیعی جسم او گرفته شده است.

 

حمیدرضا حافظ شجری

 

سوابق بازیگری

با دیدن برنامه های عمو پورنگ و امیرمحمد به بازیگری علاقه مند شده و از بازی امیرمحمد خوشش می آمد.

از سال ۹۰ بطور حرفه ای توسط فرشید تمری وارد عرصه تئاتر و بازیگری تئاتر شد. او با گروه تئاتر شایا همکاری دارد و فرشید تمری حکم استادش را دارد.

شجری تاکنون در سه نمایش؛ اتللو به روایت بخشی و حدیث سرخ بوکان به کارگردانی فرشید تمری و دو یک به نفع بارسلونا به کارگردانی مهسا غفوریان و فیلم کوتاه شهربازی و …‌ بازی کرده است.

 

حمیدرضا حافظ شجری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3keegv