پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 09 May 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/21 08:45
فاطمه معتمد آریا | فاطمه معتمد آریا بازیگر | فاطمه معتمد آریا لباس نامتعارف
کد خبر: 12611

سر و وضع نامتعارف فاطمه معتمد آریا در یک مراسم | این پوشش جنجالی فاطمه معتمد آریا را دیده بودید؟+ عکس

فاطمه معتمد آریا با لباس محلی نا مناسب در فضای مجازی غوغا کرد.

 فاطمه معتمد آریا بازیگر مطرح ایرانی است فاطمه معتمد آریا یکی از هنرمندان دوست داشتنی این بازیگر با لباس محلی کردی دیده شده تصویر لباس فاطمه معتمد آریا به دلیل نامتعارف بودن در فضای مجازی جنجال آفرین شده است.در ادامه عکس فاطمه معتمد آریا را ببینید.

فاطمه معتمد آریا

 فاطمه معتمد آریا فارغ التحصیل بازیگری از دانشسرای هنر تهران است. او با شرکت در کلاس های موسیقی، نقاشی، فیلمسازی، تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به اجرای نمایش های عروسکی و تئاترهای کودکان در سراسر کشور پرداخت.

همکاری با گروه تئاتر دانشجویان دانشکده هنرهای زیبا و با صدا و سیما درزمینهٔ کارهای کودکان و تئاتر زنده و عروسکی از سوابق هنری اوست. شروع فعالیت وی در تلویزیون با عروسک گردانی مجموعهٔ مدرسه موش ها در سال 1360 آغاز شد.

فاطمه معتمد آریا بازیگری در سینما را از سال 64 با فیلم جدال به کارگردانی محمدعلی سجادی آغاز کرد.

از نقش آفرینی های محبوب معتمدآریا باید به بازی هایش در کنار ایرج طهماسب و حمید جبلی اشاره کرد. این سه نفر با همکاری در چندین فیلم از جمله کلاه قرمزی و پسرخاله، کلاه قرمزی و سروناز، دختر شیرینی فروش و یکی بود و یکی نبود و زیر درخت هلو یکی از موفق ترین گروه های هنری در سینمای ایران هستند. 

یکی از ماندگارترین نقش آفرینی های فاطمه معتمد آریا مربوط به بازی او در مجموعه گل پامچال به کارگردانی محمدعلی طالبی است که سال 70 روی آنتن شبکه یک سیما رفت.

فاطمه معتمد آریا در این سریال ایفاگر یکی از ماندگارترین نقش هایش در تلویزیون بود و با بازیگران سرشناسی چون داوود رشیدی، مهری مهری نیا، کیومرث ملک مطیعی، پروین سلیمانی، رضا بابک، محمود بصیری، پروین سلیمانی و... همبازی بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3krr84