شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 04 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/25 07:54
محسن یگانه | ممنوع کار شدن محسن یگانه
کد خبر: 121614

ممنوع کار شدن محسن یگانه | محسن یگانه ممنوع کار و ممنوع تصویر شد

محسن یگانه خواننده ایرانی و خوش صدا ممنوع کار شد در ادامه خواهید خواند .

محسن یگانه متولد 23 اردیبهشت سال 1364 در گنبد کاوسس است . محسن یگانه  خواننده سبک پاپ ایرانی می باشد. محسن یگانه  فرزند یکی مانده به آخر خانواده است و دو خواهر بزرگتر از خودش دارد که پزشک و دندانپزشک هستند.پدر محسن یگانه فرزند شهید شده است. او در زمان دفاع مقدس، جذب نیروهای بسیج شد و هنگامی که محسن 10 ماهه بود پدرش در 23 اسفند سال 64 در 35 سالگی به درجه رفیع شهادت رسید.محسن یگانه دانشجوی رشته مهندسی صنایع گرایش تولید صنعتی بود که در دانشگاه آزاد تهران واحد جنوب تحصیل می کرد ولی بعد از گذشت شش ترم به دلیل مشغله زیادی که در حرفه موسیقی داشت از ادامه تحصیل انصراف داد.محسن یگانه

شروع فعالیت موسیقی

محسن یگانه فعالیت موسیقی را از یک گیتار شروع کرد و خیلی زود در این کار حرفه ای شد و فاصله او از خوانندگان معمولی و تفریحی پاپ زیاد شد.محسن یگانه در ابتدا هیچ علاقه ای به موسیقی نداشت و به صورت تفریحی آن را دنبال می کرد. او می گوید که از زمان کودکی به بازیگری و مطرح شدن در سینما علاقه داشت ولی به دلیل شرایط خاص فرهنگی و خانوادگی تا به امروز این موقعیت را پیدا نکرده است. او در زمینه موسیقی دوق و سلیقه خاصی داشت.

علاقه به شادمهر عقیلی

میل به موسیقی در وجود او پس از شنیدن آلبوم بهار من از شادمهر عقیلی پدید آمد که باعث علاقه شدید او به موسیقی پاپ شد و به همین دلیل به صورت حرفه ای گیتار را دنبال کرد. او بدون کلاس رفتن و داشتن استاد ساز گیتار را فرا گرفت.

مخالفت خانواده با موسیقی

خانواده با نواختن او مخالف بودند و خانواده او که همگی تحصیل کرده بودند و استعداد و هوش محسن هم زیاد بود ترجیح می دادند که تحصیلات را ادامه دهد و همین باعث شد که به درستی نتواند زیر نظر استادان موسیقی گیتار را یاد بگیرد، ولی این مانع نشد که او از این کار دست بکشد و خیلی زود توانست حرفه ای شود و حتی این ساز را آموزش دهد.با این وجود شناخت بسیار خوبی از موسیقی الکترونیک بدست آورد اما با توجه به اینکه در این مورد آنچنان با فضای موسیقایی قطعاتی که محسن یگانه به بازار عرضه کرده و مردم از او توقع دارند مطابقت ندارد به همین دلیل فقط برای ارضای روحی خودش به موسیقی الکترونیک می‌پردازد و کمتر از آن در قطعاتش استفاده می‌کند. به گفته خود محسن آرزوی او موفقیت در دنیای موسیقی الکترونیک است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3naepx