پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403 - 02 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/16 19:27
کد خبر: 14889

جنایتی که سرنخش به شبکه نسیم رسید

برنامه مسابقه جنایی معمایی «سرنخ» از این پس در جدول پخش شبکه نسیم، در یک جایگاه جدید قرار خواهد گرفت.

برنامه مسابقه جنایی معمایی « سرنخ » که توسط آریا طاهری تهیه‌کنندگی و کارگردانی می‌شود، از ۲۹ اسفند هر روز ساعت ۱۷ روی شبکه نسیم پخش می‌شد، اما از این به بعد تنها روزهای جمعه روی آنتن قرار خواهد گرفت و ساعت پخش آن نیز ساعت ۲۰:۳۰ خواهد بود. در این برنامه تاکنون به پرونده‌های قتل و سرقت پرداخته شده است، اما با توجه به علاقه‌ی بیشتر مخاطبان، پرونده‌های جدید و متنوعی نظیر آدم‌ربایی، سرقت از موزه، جعل و کلاه‌برداری نیز در برنامه «سرنخ» مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در این برنامه سعی بر آن بوده است که پرونده‌های واقعی پلیس آگاهی تبدیل به چالشی برای شرکت‌کنندگان به عنوان دستیار کارگاه شود و در هر قسمت ۲ نفر دستیار به کمک کارآگاه آمده و پس از دریافت پرونده با بازجویی منطقی متهمان بر اساس دلیل اتهام و سرنخ‌های موجود باید به پاسخ منطقی و درست دست پیدا کنند.

اجرای نقش کارآگاه و دانای کل داستان بر عهده محمدرضا رهبری است و این برنامه با مشارکت موسسه فرهنگی هنری ناجی‌هنر ساخته شده است.

«سرنخ» که در ایام نوروز هر روز ساعت ۱۷ روی آنتن شبکه نسیم می‌رفت، از امروز دوشنبه ۱۴ فروردین، به روزهای فرد محدود خواهد شد و شب‌های یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه ساعت ۲۰:۳۰ روی آنتن می‌رود و روزهای دوشنبه، چهارشنبه و شنبه ساعت ۷ و ۱۴ بازپخش می‌شود.

۵۷۲۴۵

 

کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3qaamp