شنبه 22 اردیبهشت 1403 - 11 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/07 18:36
پگاه آهنگرانی
کد خبر: 120417

پگاه آهنگرانی تازه عروس سینما و پوشش‌های متفاوت او! + تصاویر

روزهای گذشته اخبار و تصاویری مبنی بر ازدواج پگاه آهنگرانی، بازیگر مشهور و محبوب کشورمان با علی عظیمی، خواننده ایرانی، منتشر شد.

این تصویر و خبر به سرعت در تمام شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد. و اتفاقا واکنش‌های زیادی را هم به همراه داشت.

پگاه آهنگرانی از آن دسته بازیگرانی است که اگرچه به واسطه کارگردان بودن مادرش وارد سینما شد. اما به خوبی توانست خودی در سینما نشان دهد و مورد تحسین بسیاری از منتقدان قرار گیرد.

این بازیگر در روزهای اوج محبوبیتش در ایران، به دلیل برخی مسائل مجبور به ترک ایران شد و حالا مقیم لندن است.

پگاه آهنگرانی هنگام حضورش در ایران با کارگردانان بزرگ زیادی کار کرد و در نقش‌های مختلفی ظاهر شد. همین نقش‌های مختلف باعث میشد که او را در هر فیلم با استایلی کاملا متفاوت ببینیم.

به بهانه خبر ازدواج این بازیگر نگاهی داشته‌ایم به برخی از متفاوت‌ترین استایل‌های این بازیگر از زمان شروع بازیگری. تا آخرین فیلمی که در ایران بازی کرد.

دختری با کفش‌های کتانی

اولین نقش‌آفرینی جدی پگاه آهنگرانی که سبب شد پایش به سینما باز شود و به شدت هم مورد تحسین قرار بگیرد.

پگاه آهنگرانی در این فیلم نقش دختر ۱۶ ساله‌ای به نام «تداعی» را ایفا می‌کند. از همان نام فیلم پیداست که در این فیلم با دختر جوانی مواجهیم که استایلی پر شر و شور با کفش‌های کتانی دارد.

فیلم در سال ۷۷ ساخته شده و طراح لباس برای نشان دادن شخصیت پر شور تداعی چیزی جز همان کفش‌های کتانی. یک شال‌گردن قرمز و یک کاپشن رنگ روشن در دست نداشته.

البته که در طراحی لباس موفق هم بود و استایل پگاه در این فیلم، بعد از سال‌ها هنوز هم از خاطرمان حذف نشده.

راه آبی ابریشم

راه آبی ابریشم اولین فیلمی نبود که پگاه آهنگرانی با پوشش و لباس‌هایی تاریخی در آن ظاهر می‌شد. او پیش از راه آبی ابریشم در آتش سبز هم با شمایل زنی از زمان‌های بسیار قدیم دیده شده بود. اما ظاهرش در راه آبی ابریشم متفاوت‌تر از همیشه بود.

او در این فیلم، که داستان آن بیش از ۱۰۰۰ سال پیش رخ می‌دهد، نقش دختری به نام ماهورا را ایفا می‌کرد.

پیراهن‌ها و جلیقه‌های بلند و کارشده اصلی‌ترین آیتم استایل پگاه آهنگرانی در این فیلم تاریخی بودند.

ورود آقایان ممنوع

زمانی که پگاه آهنگرانی در این فیلم ایفای نقش کرد، ۲۶ساله بود اما با ظاهر و گریم دختری ۱۷ساله در این فیلم حضور یافت.

در اکثر سکانس‌های این فیلم، آهنگرانی را با پوشش مدرسه یعنی مانتو و شلوار و مقنعه خاکستری می‌بینیم. کاراکتر پریا در این فیلم معمولا کفش‌های کانورس سفید می‌پوشد و استایل چندان پیچیده‌ای هم ندارد.

اما همین بچه مدرسه‌ای بودنش و پوشش دانش‌آموزی‌اش باعث می‌شود که این نقش یکی از ماندگارترین نقش‌هایش باشد.

مادر قلب اتمی

 

پگاه آهنگرانی در این فیلم رنگارنگ‌ترین استایل ممکن را دارد. او در فیلم «مادر قلب اتمی» در نقش دختر شر و شیطانی را ایفا می‌کند که از هیچ چیزی نمی‌ترسد.

همین جسارت و نترسیدنش را در استایلش هم می‌توانیم ببینیم. موهای پیکسی که آن را به رنگ طوسی روشن درآورده و رنگ‌های جیغی مانند زرد و قرمز که اوج جسارت او در پوشش را نشان می‌دهند.

جامه‌دران

 

داستان فیلم سه اپیزودی جامه‌دران در زمان گذشته و حال اتفاق می‌افتد. پگاه آهنگرانی در اپیزودی که مربوط به زمان گذشته است، نقش مه‌لقا را ایفا می‌کند.

زنی ثروتمند با استایلی شیک و بسیار مرتب. پگاه آهنگرانی در این فیلم معمولا کت و دامن می‌پوشد و از کلاه به عنوان پوشش سر استفاده می‌کند.

این نقش یکی از متفاوت‌ترین نقش‌های پگاه آهنگرانی در سینماست.

هفت ماهگی

آهنگرانی در این فیلم هم پوشش بسیار متفاوتی دارد. او در این فیلم نقش طناز را ایفا می‌کند. دختر جوانی که یک ازدواج شکست‌خورده داشته و حالا در خانه مادرش زندگی می‌کند.

طناز معمولا شلوارهای گشاد و راحت می‌پوشد، رنگ مو و مدل موی شلوغ و جلب توجه‌کننده دارد و مانتوها و شال‌های بسیار رنگارنگ می‌پوشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3qqjap