شنبه 22 اردیبهشت 1403 - 11 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/29 19:07
سوگل طهماسبی | استایل سوگل طهماسبی
کد خبر: 122089

استایل خاص بازیگر سریال بازپرس گردخاک کرد | جذابیت سوگل طهماسبی تمومی نداره

عکسی جذاب و کمتر دیده شده از بازیگر سریال بازپرس ،سوگل طهماسبی را در زیر می بینید.

سوگل طهماسبی بازیگر خوب ایرانی است.  سوگل طهماسبی باسریال فاصله ها و ایفای نقش مرضیه مشهور شد. سوگل طهماسبی جز بازیگران بی حاشیه محسوب می شود. سوگل طهماسبی  در فیلم ها و سریال های زیادی ایفای نقش کرده است. سوگل طهماسبی چندسالی است ازدواج کرده و به جرگه متاهلین پیوسته است. 

سوگل طهماسبی

زندگی نامه سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی متولد 25 بهمن ماه سال 1364 در شهر اهواز است و اصلاتا بختیاری است. او بزرگ شده شهر اهواز است و در سن 16 سالگی به همراه خانواده ساکن تهران شده است. پدر او استاد منیاتور بود که متاسفانه فوت کردند. او به همراه خانواده اش در سن 16 سالگی به شهر تهران مهاجرت کرده اند. در سال های اول در خانه خواهرش زندگی کرد و پس از قبولی در دانشگه و دوران دانشجویی مستقل شد. پس از فوت پدرش، مادرش هم به شهر تهران آمد. 

شروع بازیگری سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی بازیگری را از سن 8 سالگی و از تئاتر شروع کرد. او در سن 14 سالگی و اول دبیرستان در اهوار موفق به دریافت جایزه از جشنواره تئاتر استان خوزستان شد. در این جشنواره کیانوش عیاری به عنوان داور حضور داشت. به دعوت کیانوش عیاری برای بازی در سریال روزگار قریب به شهر تهران رفت و نخستین تجربه حرفه ای بازیگری اش را در سن 16 سالگی در این سریال به دست آورد.

ازدواج سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی ۲۴ مرداد ۹۸ در ۳۴ سالگی خبر ازدواج خود را با انتشار عکس زیر بصورت رسمی اعلام کرد به این ترتیب خانوم بازیگر نیز به جرگه متاهلان پیوست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3qqkva