چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/16 08:17
کد خبر: 9289

خودکشی کیومرث پوراحمد تایید شد + فیلم دیده نشده

کیومرث پوراحمد کارگردان مشهور سینما و تلویزیون و خالق آثار مطرحی همچون «شب یلدا»، «قصه های مجید»، «خواهران غریب»، «اتوبوس شب» و ... صبح امروز ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ در سن ۷۶ سالگی درگذشت.
به گزارش سلام نو،خبر تلخ صبح امروز از شهرک ساحلی انزلی منتشر شد. شایعه ای که در چند دقیقه رخت عزا بر تن سینمای ایران کرد : کیومرث پوراحمد درگذشت. کیومرث پوراحمد، نام او سریع می بردمان به اواخر دهه ۶۰ و اوایل دهه ۷۰ . به خواهران غریب و خسرو شکیبایی که برای مان می خواند:«مادر من ... مادر من تو یاری و یاور من ...» با کیومرث پوراحمد می رویم دنیای شیرین قصه های مجید. بی بی دوست داشتنی ، ناظم بداخلاق و قصه ساده اما تو در توی نوشته جادویی هوشنگ مرادی کرمانی عزیز. ما با کیومرث پوراحمد شب یلدا را گذرانده ایم و در کفش هایم کو و چند کار آخرش ، برایش در مذمت گذر روزگار درخشان نوشته ایم.
او از امروز تصمیم گرفت تا در میان مان نباشد. این را هوشنگ گل مکانی و رفقای قدیمی پوراحمد در مجله فیلم تایید کرده اند.
برای اما مهم نیست او چرا تصمیم به رفتن گرفته ، ماییم و خاطرات شیرینی که برای من به یادگار گذاشته.
روحش شاد

مجله فیلم امروز به سردبیری هوشنگ گلمکانی خبر داد که کیومرث پوراحمد از سر افسردگی و ناامیدی بی‌آیندگی و بیهودگی خودکشی کرده و به زندگی خود پایان داده است؛ همین قدر سهمگین و باورنکردنی، وحشتناک و تکان‌دهنده.

کیومرث پوراحمد که در سفر به بندرانزلی و ویلایش در این شهر ساکن بود، شب گذشته با مرگ خود خواسته به زندگی خود پایان داده است

*همچنین قابل توجه هموطنان عزیز، لطفا در صورت مواجه با افکار خودکشی یا اقدام به خودکشی در هر ساعتی از شبانه روز با شماره «۱۲۳» و همچنین «۱۴۸۰» تماس بگیرید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3qrea4