پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 09 May 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/16 05:54
بهاره کیان افشار | بهاره کیان افشار بازیگر | بهاره کیان افشار لب استخر
کد خبر: 12420

ست فسفری بهاره کیان افشار لب استخر | بهاره کیان کیان افشار با این سر و وضع لب استخر چه می کنه!+عکس

بهاره کیان افشار بازیگر زیبای ایرانی با منتشر شدن عکسش لب استخر در فضای مجازی توجه ها را به خود جلب کرد.

بهاره کیان افشار بازیگر سینما و تلویزیون ایران در تاریخ 1362 متولد شده است.بهاره کیان افشار یکی از بازیگران کم حاشیه در حرفه خود است اطلاعات از زندگی شخصی بهاره کیان افشار در دست نیست.بهاره کیان افشار با انتشار عکسی در لب استخر سوژه فضای مجازی شد که در ادامه میبینید.

بهاره کیان افشار

 این بازیگر کشورمان در گفتگوهایش به این موضوع اشاره کرده است که از کودکی به بازیگری علاقه منده بوده و به دلیل مخالفت خانواده در ابتدا مشکلاتی برای بازیگر شدن او وجود داشت.

بهاره کیان افشار هرگز به بازیگری به عنوان تنها شغلش در زندگی نگاه نمیکند و در سالهای ابتدایی فعالیتش در دنیای هنر به همراه دوستانش در یک شرکت کارهای اجرایی دکوراسیون داخلی

مشغول فعالیت شد و همیشه سعی کرده است علاوه بر بازیگری شغل دیگری هم داشته باشد.

بهاره کیان افشار سفیر سلامت خیریه بهنام دهشپور است و پیش از آغاز بازیگری به صورت داوطلبانه با این خیریه همکاری میکرد.

این بانوی هنرمند در یک گفتگو ضمن اشاره به کمک های داوطبانه به خیریه بهنام دهشپور دلیل حضور در این خیریه را مشکلات سختی که در دوره ای زندگی برایش پیش آمد عنوان کرد و همین مشکلات باعث شد تا او حضوری دائمکی در این خیریه داشته باشد و بعد از آغاز بازیگری باز هم به این خیریه سر میزد تا اینکه به عنوان سفیر سلامت خیریه بهنام دهشپور انتخاب شد.

بهاره کیان افشاری از دوران کودکی ترانه هایی را می سرود و به واسطه آشناییت و رفت و آمدی که خانواده شان با بهرام رادان داشتند، بهرام رادان در چند قطعه از ترانه های او استفاده کرد.

قطعه تو هستی با صدای بهرام رادان با ترانه ای از بهاره کیان افشار است که سال 1392 منتشر شد و ترانه سرایی 5 قطعه از آلبوم روی دیگر بهرام رادان برعهده بهاره کیان افشار بوده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3wga52