یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403 - 05 May 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/28 04:32
مازیار لرستانی | شهره لرستانی | دلخوی مازیار لرستانی
کد خبر: 14423

دلخوری شدید مازیار لرستانی حال او را بد کرد! | دلخوری مازیار لرستانی از چه کسانی است؟

مازیار لرستانی به تازگی استوری در پیج اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته که در آن به نوعی از برخی افراد ابراز دلخوری کرده است!

به گزارش ستاره پارسی:  مازیار لرستانی  بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 26 مهرماه 1345 متولد شد و اصالتا اهل خرم آباد است.شهره(مازیار) لرستانی در یک خانواده پنج نفره متولد شد. پدر شهره(مازیار) لرستانی قاضی بازنشسته دادگستری و مادرش فرهنگی بازنشسته است و یک خواهر و برادر دارد. پدر شهره(مازیار) لرستانی در سال 1400 فوت کرده است. شهره(مازیار) لرستانی در سال 69 در رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی فارغ‌التحصیل شد.

 

مازیارلرستانی بازیگر و کارگردان کشورمان که با حواشی و شایعات بسیاری در زندگی شخصیش روبرو بوده است، در روزهای پایانی سال پیامی تامل برانگیز برای مخاطبانش منتشر نمود که در ادامه این بخش از نمناک مشاهده خواهید کرد.

مازیار لرستانی که آخرین نقش آفرینیش در تلویزیون مربوط به سریال خوشنام می شود، در پایان سال 1401 عکس نوشته ای با مفهوم و تامل برانگیز را در استوری اینستاگرام خود منتشر نمود و نوشت:

#برای آنها که ندانسته قضاوتم کردند.

و این نوشته یعنی بازیگر سریال سه در چهار از آنان که قضاوتش کردند دلخور است.

 

مازیار لرستانی

 

تطبیق جنسیت مازیار لرستانی و حواشی زندگی اش

این بازیگر سال سختی را در سال 1401 گذرانده و بعد از تغییر نامش با حواشی فراوانی درباره زندگی شخصی و ازدواجش روبرو شده و هر روز عکس های غیرواقعی از چهره مردانه اش در فضای مجازی منتشر می شد که همه این ها سبب دلخوری بازیگر اخراجی ها از برخی از کاربران و... شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3z99qn