پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 09 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/30 08:58
مهران رجبی | مهران رجبی در برنامه خودمونی | برنامه مهران رجبی | افتضاح مهران رجبی
کد خبر: 15371

افتضاح جدید در برنامه مهران رجبی | مهران رجبی با این کار حال همه را به هم زد

در برنامه مهران رجبی از صدای اسطوره موسیقی کرمانجی استاد سهراب بخشی به عنوان بهانه ای برای خنداندن استفاده شد.

مهران رجبی ، بازیگر پرطرفدار سینما و تلویزیون کشورمان، در روستای واریان کرج به دنیا آمد. مهران رجبی دوره کارشناسی رشته گرافیک را از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد گرافیک را از دانشگاه تربیت مدرس فرا گرفته است. پدر مهران رجبی با نام سهراب و مادرش با نام خدیجه، هر دو به دنیای دیگر رفته‌اند. مهران رجبی به تازگی برنامه تلویزیونی به نام خودمنوی را مجریگری میکند. این حضور مهران رجبی به نوان مجری در این برنامه حواشی بسیاری داشت.

 

در برنامه خودمونی مهران رجبی از صدای اسطوره موسیقی کرمانجی استاد سهراب بخشی به عنوان بهانه ای برای خنداندن استفاده شد.

 

 

 

 

در برنامه خودمونی شبکه سه سیما با اجرای مهران رجبی پس از پخش بخشی از ترانه فولکلور شاره جان توسط استاد سهراب بخشی از یک شرکت کننده خواسته می‌شود صدای او را تقلید کند و به این بهانه باعث خنده شوند. این اقدام با واکنش اهالی موسیقی و علاقمندان استاد سهراب بخشی قرار گرفت.

استاد سهراب محمدی که به سهراب بخشی معروف است یکی از ستارگان بی بدیل موسیقی محلی ایران زمین است.

آهنگسازانی مانند آریا عظیمی نژاد که داور برنامه عصر جدید شبکه سه هم بوده،  به این قضیه اعتراض کردند.

 

مهران رجبی

 

سهراب بخشی:

سهراب بخشی نخستین خوانندهٔ کُرد کرمانج بود که همکاری خود را با رسانه رادیو آغاز کرد و در برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی و همین‌طور جشنواره‌های مختلف ایران پس از انقلاب ۱۳۵۷ حضور داشت. موسیقی و هنرِ سهراب محمدی، علاوه بر ایران در کشورهای آسیای میانه نیز شناخته شده‌است.  قطعاتی همچون: شاره‌جان، آهنگ طوفان، شهید، لیاره، گُلا مِن از جمله آثار سهراب محمدی به‌شمار می‌آیند.

بَخشی لقبی است که به برخی از نوازندگان دوتار در شمال خراسان داده می شود. استاد سهراب بخشی یکی از آخرین بازماندگان بخشی‌های خودبند کُرمانج شمال خراسان بود که در مرداد ماه سال 1399 درگذشت.  

 

/منبع: عصر ایران


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3z9krz