جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 10 May 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/27 03:45
نوید محمد زاده | نوید محمد زاده بازیگر | نوید محمد زاده حمایت
کد خبر: 12795

نوید محمدزاده برای خانم بازیگر سنگ تمام گذاشت | حمایت نوید محمدزاده از مهتاب نصیرپور

نوید محمد زاده بازیگر مطرح ایرانی در حمایت از خانم مهتاب نصیر پور استوری منتشر کرد.

نوید محمد زاده بازیگر مطرح ایرانی با انتشار استوری از مهتاب نصیرپور حمایت کرد این در حالی است که نوید محمدزاده در روز گذشته برگه احضاریه این خانم را در فضای مجازی منتشر کرده بود.نوید محمدزاده حالا با انتشاراستوری حمایت خود را از این خانم بازیگر اعلام کرد در ادامه استوری نوید محمدزاده را ببینید.

نوید محمد زاده

نوید محمدزاده بازیگر مشهور سینما با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود، به حمایت تمام قد از مهتاب نصیرپور پرداخته است.

برخلاف سال 1399 و 1400 که نوید محمدزاده یا کم کار بود و یا اصلا در اثری حضور نداشت، او در سال جاری در چهار اثر سینما و نمایش خانگی حضور پیدا کرده است.

برادران لیلا، تفریق و شب، داخلی، دیوار سه فیلم سینمایی هستند که نوید محمدزاده در آن ها به ترتیب نقش علیرضا، جلال و علی را برعهده داشته است و برای دو نقش علیرضا و علی مورد تحسین قرار گرفته است.

مجموعه نمایش خانگی آکتور نیز در سال جاری ضبط و تولید شده است، ولی هنوز مشخص نیست که چه زمانی به پخش می رسد.

در حاشیه این فعالیت ها، نوید محمدزاده بار دیکر به فعالیت های مجازی بازگشته است و به تازگی یک استوری در حمایت از مهتاب نصیرپور منتشر کرده است.

او مهتاب نصیرپور را استاد خود معرفی کرده و از هشتگ مهتاب نصیرپور برای حمایت از او استفاده کرده است.

نوید محمدزاده برای نقش‌ آفرینی در فیلم «شب، داخلی، دیوار» برنده جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم اوراسیا در کشور قزاقستان شد.

شانزدهمین جشنواره فیلم «اوراسیا» از تاریخ ۱۲ تا ۱۸ دسامبر (۲۱ تا ۲۷ آذر ماه) در شهر آلماتی قزاقستان برگزار شد و فیلم «شب، داخلی، دیوار» ساخته وحید جلیلوند در بخش مسابقه اصلی این رویداد سینمایی به نمایش گذاشته شد و در نهایت نوید محمدزاده برای بازی در این فیلم برنده جایزه بهترین بازیگر مرد شد.

فیلم «روزی که زن شدم» ساخته مرضیه مشکینی هم در بخش رویدادهای ویژه جشنواره «اوراسیا» به نمایش گذاشته شد.

«شب، داخلی، دیوار» نخستین نمایش جهانی خود در هفتاد و نهمین دوره جشنواره ونیز در بخش مسابقه تجربه کرد و در ادامه نیز به چندین جشنواره از جمله تورنتو کانادا، هامبورگ در آلمان، جشنواره بوسان کره جنوبی و جشنوااره بین‌المللی جنای در کشور هند دعوت شده است.

در خلاصه داستان فیلم آمده است؛ زندگی نابینایی به نام علی با ورود نابهنگام زنی متواری، آشفته می‌شود…

نوید محمدزاده، امیر آقایی، علیرضا کمالی، سعید داخ، با معرفی دایانا حبیبی و دانیال خیری‌خواه و جمعی از بازیگران و هنرجویان تئاتر بازیگران این فیلم هستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3zgxb2