شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/31 15:16
حقوق بازنشستگان
کد خبر: 122347

اصلاح حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | حقوق بازنشستگان در ماه شهریور افزایشی می‌شود

رقم حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اصلاح شد.

رقم حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اصلاح شد. حقوق بازنشستگان مقدار پولی است که ماهانه تا پایان عمر، به افراد دارای شرایط بازنشستگی مندرج در قانون تامین اجتماعی و قانون مدیریت خدمات کشوری و بر اساس احکام جدید بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی ، تعلق می گیرد. سه میلیون و 600 هزار بازنشسته در انتظار اجرای مصوبه قانونی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان هستند. ​​حقوق بازنشستگان 1401 همانند پاداش بازنشستگی برای افراد مختلف متفاوت است . حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی 1401 مقداری از حقوق بازنشستگان کشور ی کمتر می باشد.

اصلاح حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

نعمت الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری آخرین خبر را درباره وضعیت حقوق بازنشستگان در شهریور ۱۴۰۲ اعلام کرد. بنابرادعاها و اخبار منتشر شده بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری می توانند انتظار داشته باشند در حقوق شهریور باقیمانده طرح متناسب‌سازی اجرایی شود.

براساس نامه‌ی محمد مخبر که امروز ابلاغ شده «در تصویب نامه شماره ۶۴۴۶۸ ت ۶۱۴۶۶ه مورخ ۱۴۰۲/۴/۱۷، بعد از عبارت «قانون تأمین اجتماعی مصوب ۱۳۵۴» عبارت «و ماده (۹۶) قانون مذکور، به نحوی که مجموع دریافتی مستمری‌بگیران با احتساب بیست و هفت درصد (۲۷٪) افزایش مبلغ مستمری و مزایای جنبی (کمک به تأمین معیشت، حق مسکن، کمک هزینه عائله مندی و اولاد)، کمتر از هفتاد و یک میلیون و یکصد و چهل و دو هزار و هفتصد و شصت (۷۶۰ ر۱۴۲ر ۷۱) ریال نباشد.» الحاق می‌شود».
خبر خوش برای معلمان بازنشسته/ واریز جدید در راه است

به این ترتیب، مستمری بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی نباید کمتر از کمتر از هفتاد و یک میلیون و یکصد و چهل و دو هزار و هفتصد و شصت (۷۶۰ ر۱۴۲ر ۷۱) ریال باشد.براساس نامه‌ی محمد مخبر که امروز ابلاغ شده «در تصویب نامه شماره ۶۴۴۶۸ ت ۶۱۴۶۶ه مورخ ۱۴۰۲/۴/۱۷، بعد از عبارت «قانون تأمین اجتماعی مصوب ۱۳۵۴» عبارت «و ماده (۹۶) قانون مذکور، به نحوی که مجموع دریافتی مستمری‌بگیران با احتساب بیست و هفت درصد (۲۷٪) افزایش مبلغ مستمری و مزایای جنبی (کمک به تأمین معیشت، حق مسکن، کمک هزینه عائله مندی و اولاد)، کمتر از هفتاد و یک میلیون و یکصد و چهل و دو هزار و هفتصد و شصت (۷۶۰ ر۱۴۲ر ۷۱) ریال نباشد.» الحاق می‌شود».
خبر خوش برای معلمان بازنشسته/ واریز جدید در راه است

به این ترتیب، مستمری بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی نباید کمتر از کمتر از هفتاد و یک میلیون و یکصد و چهل و دو هزار و هفتصد و شصت (۷۶۰ ر۱۴۲ر ۷۱) ریال باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3zv756