دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 - 13 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/23 07:57
لیندا کیانی | سفر لیندا کیانی
کد خبر: 121471

لیندا کیانی و سفرش به یزد| سفر لیندا کیانی به یزد غوغا به پا کرد

لیندا کیانی بازیگر تلوزیون و سینما و سفرش به استان تاریخی یزد در ادامه خواهید دید.

لیندا کیانی بازیگر سینما و تلویزیون و متولد 23 شهریور سال 1359 در شهر آبادان است. لیندا کیانی یک خواهر و 4 برادر دارد. لیندا کیانی مدرک کارشناسی ارشد فلسفه از دانشگه مفید دارد.لیندا کیانی  در کلاس های بازیگری تخت نظر محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان شرکت کرد و در کلاس های فن بیان و بدن حمید سمندریان و مهتاب نصیرپور هم شرکت کرده است.لیندا کیانی با معرفی محمدرضا شیریفی نیا، وارد سریال ساعت شنی شد و با بازی در این سریال تلویزیونی در نقش مهتاب، توانایی هایش را به علاقمندان به سینما ثابت کرد.لیندا کیانی

شایعه ازدواج

چند وقت پیش شایعه شد که با ایمان حضرتی ازدوج کرده است. تا مدتی هیچ واکنشی به این خبری نشان نمی دادند تا اینکه لیندا کیانی در مورد شایعه ازدواج صحبت کرد.او در یک مصاحبه در سال 92 اعلام کرد که مجرد هستم و عکسی که به عنوان من و همسرم منتشر شده است یک عکس معمولی در پشت صحنه یک تله فیلم است که با ایمان حضرتی انداخته ام.لیندا کیانی در برنامه کودک شو در خرداد سال 1399 اعلام کرد که ازدواج کرده است و متاهل است.

شانس بازیگر در کودکی

او می گوید که در سن 9 سالگی به یکباره شانس باریگر شدن را به دست آورده است.روزی برای جشن تولدش دوستش آماده شده بود که برنامه تغییر می کند و باید با مادرش به یک مهمانی دیگر بروند. اصرار زیادی می کند که با مادرش نرود.اما فایده ای ندارد و در نهایت مجبور می شود همراه مادرش برود. از خانه که خارج می شوند یک گروه فیلمبرداری مشغول کار بوده اند که دنبال دختری همسن و سال لیندا کیانی بودند. برای همین سریعا با مادرش صحبت می کنند و آدرس و شماره منزلشان را می گیرند.چند عکس هم از لیندا کیانی می گیرند و این موضوع باعث خوشحالی مادرش می شود اما به قول خودش قسمت نبود در آن زمان بازیگر شود و قبل از اینکه گروه با او تماس بگیرند آدرس منزلشان تغییر می کند و این شانس را از دست می دهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3zvylj