شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/10/17 04:30
سردار قاآنی
کد خبر: 132524

پیام مهم فرمانده نیروی قدس سپاه به رئیس دفتر حماس

سردار «اسماعیل قاآنی» در پیامی به «اسماعیل هنیه»، شهادت صالح العاروری، نایب‌رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در حمله سه‌شنبه رژیم صهیونیستی به بیروت را تبریک و تسلیت گفت.

سردار قاآنی ، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به رئیس دفتر سیاسی حماس، شهادت «صالح العاروری» عضو ارشد این جنبش را تسلیت گفت. سردار «اسماعیل قاآنی» در پیامی به «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس، شهادت صالح العاروری، نایب‌رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در حمله سه‌شنبه رژیم صهیونیستی به بیروت را به به گروه‌های مقاومت فلسطین تبریک و تسلیت گفت.متن پیام سردار قاآنی به این شرح است:

«سپاه پاسداران شهادت شیخ صالح العاروری را به ۲ جنبش حماس و جهاد اسلامی و دیگر گروهای فلسطینی تبریک و تسلیت می گوید».

سردار قاآنی همچنین نوشته است: «جهان شاهد این خواهد بود که چگونه برادر شهید العاروری به کابوس رژیم کودک‌کش تبدیل خواهد شد. شهید العاروری پس از آن به شهادت رسید که در کارنامه درخشان خود طوفان الاقصی، انتفاضه اول و دوم و انتفاضه قدس را دارد».

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در پایان و با اشاره به شکست‌های میدانی رژیم صهیونیستی در فلسطین نوشته است: «العاروری در حالی به درجه شهادت نایل آمد که عرصه بر دشمن در کرانه باختری تنگ شده است و دشمن با ترور رهبران مقاومت سعی دارد از شکست سنگین خود در غزه و کرانه باختری بکاهد».


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/458vam