شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/06/08 19:10
وام | وام ضرروی
کد خبر: 123300

خبر خوش به این گروه از بازنشستگان | پرداخت وام ضروری به بازنشستگان فولاد

بر اساس اخبار اعلامی صندوق بازنشستگی فولاد برای پرداخت وام ضروری ۲۰ میلیونی با نرخ کارمزد ۴ درصد به بازنشستگان، تفاهم‌نامه‌ای را با یک بانک به امضا رسانده است.

وام ضروری یکی از انواع وام هامی باشد.  شرایط دریافت وام ضروری متفاوت است. هر ساله دولت به برخی افراد وام ضروری ارائه می دهد. وام ضروری به برخی افراد تعلق می گیرد. در ادامه جدیدترین خبر درباره وام ضروری را می خوانید. 

  صندوق بازنشستگی فولاد در راستای اعطای تسهیلات رفاهی به بازنشستگان این صندوق تفاهم‌نامه‌ای را به امضا رساند که به واسطه آن بازنشستگان این صندوق می‌توانند وام ۲۰ میلیون تومانی دریافت کنند.

وام ضروری

حجت کاظمی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد، همزمان با هفته دولت از امضای تفاهم‌نامه با بانک رفاه برای پرداخت وام ضروری ۲۰ میلیونی به بازنشستگان صندوق خبر داد.

وی گفت: پس از امضای تفاهم‌نامه صندوق و بانک صادرات که به موجب آن به بازنشستگانی که حساب حقوقی آن‌ها در بانک صادرات باشد وام ضروری پرداخت می‌شود، با پیگیری‌های صورت گرفته توانستیم با بانک رفاه نیز تفاهم‌نامه مشابهی امضا کنیم تا حدود ۴۵ هزار بازنشسته‌ای که حساب حقوقی آن‌ها در بانک رفاه است وام ضروری ۲۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد و اقساط ۲۴ ماهه دریافت کنند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد افزود: بازنشستگان واجد شرایط می‌توانند از روز شنبه ۱۱ شهریور ماه ۱۴۰۲ با مراجعه به سایت صندوق فولاد، به سایت صندوق فولاد برای دریافت وام به صورت الکترونیکی مراجعه کنند.

کاظمی بیان کرد: با توجه به اینکه حساب حقوقی بخشی از بازنشستگان صندوق در بانک ملی است، درصدد هستیم تا با این بانک نیز تفاهم‌نامه مشابهی منعقد کنیم و پیگیری‌های ما در این خصوص ادامه دارد.

منبع: همشهری


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/45obax