شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 04 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/24 08:48
علی سلیمانی | فوت علی سلیمانی
کد خبر: 121548

دومین سالگرد درگذشت زنده یاد علی سلیمانی | 2سال از فوت علی سلیمانی گذشت

علی سلیمانی بازیگر ایرانی و تلوزیون سینما و سالگرد آن بعد از دوسال در ادامه خواهید خواند .

علی سلیمانی زاده 10 آبان 1349 در تهران می باشد. علی سلیمانی  فارق التحصیل دانشگاه آزاد تهران در مقطع کارشناسی، بازیگر، مجری، مدرس بازیگر، مدرس کاراته و عضو ثابت فوتبال هنرمندان است. علی سلیمانی  که به خوبی شناخته شده و به شهرت رسیده است بازیگری را از یک سینمایی به نام سفر به خیر از داریوش مودبیان شروع کرد.علی سلیمانی از سال 1370 شروع به تدریس بازیگری و هنر رزمی کاراته کرد. علی سلیمانی  برادر بزرگ تر حسن سلیمانی است که او نیز کاراته کار حرفه ای است. علاوه بر موارد ذکر شده،علی  سلیمانی دستیار کارگردانی را نیز در کارنامه خود ثبت کرده است. از جمله دستیار کارگردانی های وی، کارگردانی با بهروز بقایی و پرویز شیخ طادی می باشد.علی سلیمانی

ازدواج و فرزندان علی سلیمانی

علی سلیمانی در سال 1376 با سهیلا جوادی یکی دیگر از هنر پیشه های ایرانی ازدواج کرد. این بازیگر هنگامی که 26 ساله بود ازدواج کرد و در ان زمان سهیلا جوادی 18 ساله بود.ان ها یک فرزند به نام صبا دارند که متولد 12 مرداد 1378 در تهران است. صبا سلیمانی اکنون به عنوان نویسنده و عکاس فعالیت می کند.

سریال دادستان کاملا نزدیک به واقیعت جامعه است

 

سلیمانی می گوید : نقدهایی علیه این فیلم وارد شده است که آن را شعار زده می دانند، سوال من این است ایا شعار بد است؟ خیلی از تغیرات و انقلاب ها با همین شعار ها به وجود امده است. خیلی از افراد می گویند شعار خوب گفته نمی شود ، اما از نظر بنده اکثر شعار ها در لایه دراماتیک قصه گفته می شود و کاملا نزدیک به واقعیت جامعه است.ممکن است در فیلم اغراق گویی هم شده باشد، اما اغراق لازمه کار نمایش است.

درگذشت علی سلیمانی

علی سلیمانی بامداد پنجشنبه، ۲۱ مرداد ۱۴۰۰  پس از روزها جدال با ویروس کرونا، مغلوب بیماری شد و چشم از جهان فروبست


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/45oeqx