شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 04 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/30 11:20
الهام حمیدی | استایل جدید الهام حمیدی
کد خبر: 122200

استایل جنجالی الهام حمیدی | اینجور تیپ زدن از الهام حمیدی بعید بود

الهام حمیدی بازیگر ایرانی و استایل خفن اش در ادامه خواهید دید .

الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویون ایران است . الهام حمیدی  متولد 8 آذر سال 1356 در شهر تهران است. الهام حمیدی  دو برادر کوچکتر از خود نیز دارد. پدر الهام حمیدی  در جوانی تئاتر کار میکرده، عموی پدرش گوینده رادیو بوده و در واقع این استعداد در خانواده آنها وجود داشته است.الهام حمیدی تحصیلاتش را در رشته حسابداری در دانشگاه آزاد رودهن انجام داد و مدرک کارشناسی گرفت.

علایق الهام حمیدی

او به آشپزی بسیار علاقه دارد و آشپزی اش خوب است و سعی می کند هر کاری را به بهترین نحو انجام دهد.از میان بازیگران ایرانی به عزت الله انتظامی و اکبر عبدی علاقه دارد و از بین خانم ها به فاطمه معتمدآریا و گوهر خیراندیش علاقه دارد. از بین خوانندگان صدای اصفهانی، عبداللهی و رضا صادقی است.

شهرت با بازی در سریال مسافری از هند

مردم او را با مسافری از هند میشناسند. مسافری از هند مجموعه تلویزیونی به کارگردانی قاسم جعفری و تهیه کنندگی صدیقه صحت است. داستان فیلم:رامین نادری (سروش گودرزی) برای درس خواندن به هندوستان می رود. او که قرار است با دختر دایی خود پروانه (الهام حمیدی) ازدواج کند، با دختری هندی به نام سیتا (شیلا خداداد) آشنا می شود و او را برای ازدواج به ایران می آورد اما ورود سیتا به ایران مشکلاتی را به وجود می آورد.

ازدواج و همسر الهام حمیدی

او در برنامه دورهمی مهران مدیری اعلام کرد که مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است که کاربران به پیج اینستاگرام او حمله کردند و مدعی شدند که یک بار ازدواج کرده ای و طلاق گرفته ای. الهام حمیدی در مورد ازدواج خود می گوید : حمیدی با بیان اینکه هر کسی با شغل ما کنار نمی آید، از دلایل مجرد بودنش گفت: تا الان قسمت نشده ازدواج کنم و در حیطه کاری ما انتخاب بسیار سخت است و هر کسی با این شغل کنار نمی آید.ولی اگر بخواهم روزی ازدواج کنم، انتخابم به دور از عرصه بازیگری، تلویزیون، سینما و این فضا است.الهام حمیدی

جوایز و افتخارات

  • نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن در بیست و سومین جشنواره فیلم فجر (۱۳۸۳) بخاطر فیلم خیلی دور خیلی نزدیک
  • نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر بخاطر فیلم گهواره‌ای برای مادر
  • جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل زن در نهمین جشن خانهٔ سینما (۱۳۸۴) بخاطر فیلم خیلی دور خیلی نزدیک
  • برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن بخش بین‌الملل سی و یکمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم گهواره‌ای برای مادر

کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/45om59