دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 06 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/04/01 04:26
کد خبر: 117372

پیش فروش محصولات پاییزه ایران خودرو | برندگان ۴ خودروی ایران‌خودرو پیش‌پرداخت را واریز کنید + قیمت

ایران‌خودرو برای واریز پیش‌پرداخت برندگان خودروهای پژو۲۰۷ دستی، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، سورن پلاس دوگانه سوز و دنا پلاس در موعد تحویل آذرماه ۱۴۰۲ فراخوان داد.

در سال 1401 با روی کار آمدن سامانه‌ یکپارچه تخصیص خودرو، تمام قرعه‌کشی‌ها متوقف گردید. اما این توقف به معنی پایان یافتن فروش خودرو توسط شرکت‌های خودروسازی نبود. در واقع وزارت صمت به منظور شفاف‌سازی فرآیند خرید و فروش خودرو به مردم و افزایش رضایت متقاضیان، اعلام کرد که طرح فروش خودرو باید از طریق سامانه تخصیص خودرو انجام شود.

در این شرایط باز هم شرکت‌های خودروسازی محصولات مشخص خود را در طرح‌های فروش ویژه و به مناسبت‌های مختلف عرضه می‌کنند. اما روند فروش خودرو متفاوت خواهد بود. به این معنی که متقاضیان در سامانه ثبت‌نام می‌کنند.

اگر هم تعداد درخواست‌کنندگان بیشتر از میزانی مشخص باشد، قرعه‌کشی انجام می‌شود و اسامی افراد منتخب اعلام خواهند شد. افراد منتخب باید پیش‌پرداخت اولیه را در 3 روز کاری به حساب شرکت خودروسازی بپردازند. در نهایت بعد از دریافت خودرو، هزینه باقی‌مانده پرداخت خواهد شد.

پیش فروش محصولات پاییزه ایران خودرو

شرایط پیش فروش (فراخوان) برخی از محصولات شرکت ایران خودرو صرفأ جهت بخش سوم اولویت های پاییز 1402 با موعد تحویل آذر 1402 اعلام شد.  متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده اند و اسامی آنها به عنوان بخش سوم اولویت های پاییز 1402 به این شرکت اعلام شده است و برای آنها توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو اسامی آنها درج شده است می توانند دراین بخشنامه ثبت نام نمایند.

در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/45owlx