شنبه 22 اردیبهشت 1403 - 11 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/14 12:46
کد خبر: 14827

حضور ایرج ملکی در برنامه سال تحویل حاشیه ساز شد/ خواستیم کارهایی کند که مردم بخندند

مصطفی امامی، درباره حاشیه‌هایی که پس از حضور ایرج ملکی در برنامه سال تحویل "پنج ستاره" به وجود آمد، بیان کرد: ما ایرج ملکی را به برنامه خود دعوت کردیم و با هدف نهایی جلب لبخند مردم بدون اینکه به صورت مسخره کننده‌ای با وی رفتار کنیم، می‌خواستیم وی را در بخشی که حدود ۱۵ دقیقه زمان داشت، به کارهایی بپردازد که بتوانند لبخند روی لب مردم بیاورند.

به گزارش ستاره پارسی: مصطفی امامی، درباره حاشیه‌های حضور ایرج ملکی در برنامه سال تحویل "پنج ستاره"، به چند نکته اشاره کرده است. او گفته است: "از چند منظر می‌توان به این موضوع نگاه کرد. اخیراً برخی افراد هدفشان این است که به تلویزیون حمله کنند و از هر فضایی برای حمله به آن استفاده می‌کنند. اگر به حضور اینفلوئنسرها و شخصیت‌های فضای مجازی ایران در تلویزیون نقد داریم، باید به صورت پایدار نقد داشته باشیم. در طول ۱۵ سال گذشته، احسان علیخانی، موفق‌ترین شخصیت تلویزیونی بوده است. او یک بار در برنامه "ماه عسل"، کچلیک یا امیرعباس را به برنامه خود دعوت کرده است. در برنامه "جوکر" شبکه نمایش خانگی، همچنین یک بار ستاره برنامه او ایرج ملکی بود. ما هم در شب اول برنامه، ایرج ملکی را به برنامه دعوت کردیم و بدون اینکه به صورت مسخره‌کننده با او رفتار کنیم، تلاش کردیم تا کارهایی را در برنامه انجام دهد که لبخند روی لب مردم بیاورد. کل این بخش هم حدود ۱۵ دقیقه طول کشید."

وی با تاکید بر این که در سال‌های قبل هم این اتفاق افتاده است اظهار داشت: همان شب در کنار ایرج ملکی، حسام نواب صفوی و فرزاد فرخ را هم داشتیم. این طوری نبود که برای مهمان دست ما خالی باشد. ما از اقشار مختلف هنری و اجتماعی و ورزشی مهمان آوردیم و سعی کردیم گفت‌وگوهای مختلفی با آن‌ها داشته باشیم و لحظه‌های خوشمزه‌ای خلق کنیم.

«پنج ستاره» عنوان ویژه برنامه تحویل سال شبکه تهران بود که به مدت سه شب با اجرای مشترک مصطفی امامی و مژده لواسانی روی آنتن رفت.

۲۵۹۲۵۹

 

کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/48889k