شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/06 18:33
کد خبر: 13975

چگونه پیامک‌های مزاحم و تبلیغاتی را لغو کنیم؟ + آموزش حذف اس ام اس های تبلیغاتی

پیامک‌های تبلیغاتی، یکی از روش‌های مهم برای تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات به مشتریان است. این نوع تبلیغات به دلیل سهولت استفاده و کم هزینه بودن، برای شرکت‌ها و کسب و کارها محبوبیت بسیاری پیدا کرده است و از سوی دیگر با توجه به عدم رعایت نکات حرفه ای برای مخاطب اذیت کننده است و بعضی مخاطبان به دنبال خذف آن هستند. در این مطلب نحوه حذف پیامک های مزاحم و تبلیغاتی را به شما آموزش می دهیم

به گزارش ستاره پارسی، پیامک‌ های تبلیغاتی به صورت مستقیم و بدون واسطه برای مشتریان ارسال می‌شوند و در محتوای آن‌ها، اطلاعاتی از محصول یا خدمتی که تبلیغ می‌شود، به همراه لینک‌هایی به وب‌سایت یا صفحات مرتبط ذکر می‌شود. این پیامک ها با هدف جذب مشتری و افزایش فروش ارسال می‌شوند.

با این حال، استفاده ناجوانمردانه و غیر حرفه ای از این نوع تبلیغات، می‌تواند باعث بی‌تاثیر شدن آن در میان مخاطبین شود و در برخی موارد حتی مخاطبان را از خرید محصولات شما منصرف کند. برای موفقیت در این نوع تبلیغات، باید به محتوای پیام، فرستنده، و زمانبندی آن دقت کرد و تلاش کرد تا پیامک به شکلی طراحی شود که مخاطبان شما به آن جذب شوند نه اینکه ناراحت بشوند.

برای لغو دریافت پیامک‌های تبلیغاتی از اپراتور همراه اول، می‌توانید از یکی از روش‌های زیر استفاده کنید و عملیات لازم را 

انجام دهید:

ارسال عدد «۱» به شماره ۸۹۹۹

شماره گیری کد دستوری #۸۹۹۹*

تماس با مرکز اطلاع‌رسانی ۹۹۹۰

مراجعه به سامانه همراه من (پرتال و اپلیکیشن)

با انجام هر یک از این روش‌ها، سرویس پیامک‌های تبلیغاتی شما قطع خواهد شد و دیگر پیامک‌های مزاحم و تبلیغاتی دریافت نخواهید کرد.

**نکات مهم در مورد ارسال پیامک:

1- احترام به حریم خصوصی مخاطبین: برای ارسال پیامک تبلیغاتی باید مخاطبین را از قبل مطلع کنید و از آنها مجوز گرفته شود.

2- توضیح در مورد محتوای پیامک: در ارسال پیامک تبلیغاتی، باید اطمینان حاصل شود که محتوای پیامک درست، مفید و جذاب است. همچنین باید به صراحت توضیح داد که چه نوع پیشنهادی در پیامک وجود دارد.

3-رعایت حداکثر حجم پیامک: متن پیامک باید در گرایش اصلی باشد و به اندازه کافی مختصر باشد، به طوری که مخاطبان تنها برای دیدن محتوای ارائه شده وقت خود را تلف کنند.

6-ارسال پیامک‌های زمان‌بندی شده: برنامه ریزی دقیق برای ارسال پیامک‌ها، به اندازه کافی مهم است تا مخاطبان شما را اذیت نشوند.

5- پیگیری مخاطبان: پیگیری با مخاطبان و شناسایی نیازهایشان، به شما کمک می‌کند که به صورت بهینه با او ارتباط برقرار کنید. در واقع، به شما این امکان را می‌دهد که به موقع در پاسخ به نیازهای مخاطبان خود عمل کنید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/488e5a