چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 08 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/20 09:31
شادمهر عقیلی | مهاجرت شادمهر عقیلی | شادمهر عقیلی در فرودگاه | خداحاقظی شادمهر عقیلی از ایران
کد خبر: 14999

لحظه تلخ خداحافظی خواننده محبوب ایرانی در فرودگاه | اشک به چشم همه آورد + فیلم

شادمهر عقیلی یکی از نخستین خوانندهای بعد از انقلاب بود که موفق به دریافت مجوز و فعالیت در زمینه موسیقی پاپ در کشور شد، و هنوز که هنوزه بعد از گذشت سال ها فعالیت، او همچنان با اختلاف یکی از برترین و پرطرفدارترین خواننده های پاپ ایران است.

شادمهر عقیلی ، خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرا، در تاریخ 7 بهمن 1351 در شهر تهران متولد شد. شادمهر عقیلی تا مقطع هنرستان تحصیلات موسیقی خود را ادامه داد و سپس وارد دنیای آهنگسازی موسیقی بی‌کلام شد. شادمهر عقیلی در سال 1377 با انتشار آلبوم "مسافر سر زبان ها" به دنیای موسیقی وارد شد و هم‌اکنون در آمریکا زندگی می‌کند. شادمهر عقیلی از کودکی با نواختن ساز به موسیقی علاقه‌مند شده بود و اما در سال 1367 و در سن 16 سالگی با نواختن پیانو به طور جدی به فعالیت‌های موسیقی‌ای خود پرداخت. سپس وارد مقطع هنرستان شد و فرایند یادگیری سازهای ترومپت و ویلن را آغاز کرد. شادمهر عقیلی پس از آن به صورت خودآموز نواختن سنتور را نیز به‌دست آورد.

 

بیست و یک سال پیش در همین ساعتها چمدانش را بست و راهی غربت شد.

چمدانی که به اجبار بسته شد برای کسی که آهنگ‌هایش تحولی بزرگ در پاپ به وجود آورده بود و صدایش در تمام نقاط شهر شنیده می‌شد ولی ناگهان تصمیم می‌گیرد از ایران برود ...

شادمهر عقیلی یکی از نخستین خوانندهای بعد از انقلاب بود که موفق به دریافت مجوز و فعالیت در زمینه موسیقی پاپ در کشور شد، و هنوز که هنوزه بعد از گذشت سال‌ها فعالیت، او همچنان با اختلاف یکی از برترین و پرطرفدارترین خواننده های پاپ ایران است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/488qew