جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 10 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/06 16:24
شهاب حسینی | نفس بازغی
کد خبر: 120303

اکران خصوصی فیلم مقیمان ناکجا از همسر و فرزندان شهاب حسینی تا نفس بازغی

فیلم "مقیمان ناکجا" به کارگردانی شهاب حسینی در پردیس چارسو برپا شد. در این اکران خصوصی، شهاب حسینی با همسرش ساناز ارجمند و فرزندانش حضور داشت. همچنین، همسر سابق او نیز در این مراسم حضور داشت.

شهاب حسینی بازیگر مطرح سینمای کشورمان که به عنوان تهیه کننده و کارگردان نیز فعالیت دارد در مراسم اکران فیلمش در کنار همسرش ساناز ارجمند و فرزندانش حضور داشت و همسر سابقش نیز در این مراسم بوده است. 

فیلم مقیمان ناکجا
شهاب حسینی در مقام کارگردان و بازیگر در مراسم اکران خصوصی اولین فیلم سینمایی‌اش حاضر شد. این مراسم شب گذشته همزمان با اکران خصوصی فیلم «مقیمان ناکجا» در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

فیلم سینمایی «مقیمان ناکجا» بر اساس نمایشنامه‌ «مهمانسرای دو دنیا» اثر نویسنده شهیر معاصر «اریک امانوئل اشمیت» به کارگردانی شهاب حسینی از چهارشنبه همین هفته در سینماهای منتخب هنر و تجربه اکران می‌شود.

الهام حمیدی

ستایش موسوی

این فیلم به تهیه‌ کنندگی و کارگردانی شهاب حسینی و سرمایه‌گذاری سهیلا امینی ساخته شده و طبق اعلام روابط عمومی در جشنواره‌های بین‌المللی نیز دستاوردهایی داشته است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «جوانی مرفه اما دلزده از زندگی، شبی در راه بازگشت به خانه، سر از مکانی غریب و بیگانه در می‌آورد. او به مرور و پس از آشنایی با مقیمان آن جا به واقعیت آن مکان پی برده و به حقایقی عمیق آگاه می‌شود.»

شهاب حسینی و همسرش

محید نوروزی

پریچهر قنبری

بازیگران فیلم مقیمان ناکجا
پریناز ایزدیار، آرمان درویش، ناهید مسلمی، احمد ساعتچیان، غزاله نظر، مهدی حسینی، تنی آواکیان و شهاب حسینی بازیگران فیلم «مقیمان ناکجا» هستند.

فیلم سینمایی «مقیمان ناکجا» از چهارشنبه ۲۸ تیر در سینماهای منتخب گروه هنر و تجربه در تهران و شهرستان‌ها اکران می‌شود و در آستانه اکران این فیلم، پوستر آن که توسط گروه گرافیکی موسسه هفت آسمان طراحی شده، رونمایی و منتشر شد.
خانواده شهاب حسینی در اکران فیلمش
شب گذشته فیلم «مقیمان ناکجا» ساخته شهاب حسینی با حضور هنرمندان اکران شد. از نکات جالب توجه حضور همزمان همسر سایق شهاب حسینی و همسر دومش به همراه فرزندان وی در این مراسم بود.

در این مراسم هنرمندانی چون شهاب حسینی، پریچهر قنبری، الهام حمیدی، شادی مختاری، نازنین کریمی، مجید نوروزی و … حضور داشتند.

آرمان درویش

گفتنی است مقیمان ناکجا فیلمی محصول سال ۱۳۹۶ ایران به نویسندگی و کارگردانی شهاب حسینی بر اساس نمایشنامهٔ مهمان‌سرای دو دنیا اثر اریک امانوئل اشمیت است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/48rdpn