پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 09 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/28 12:47
محمدرضا گلزار
کد خبر: 117503

محمدرضا گلزار از مادر زن جوانش رونمایی کرد | باورتان می شود این خانم مادر آیسان باشد!

عکسی از مادر زن محمدرضا گلزار به همراه آیسان همسرش در کنسرت منتشر شد.

عکسی از مادر زن محمدرضا گلزار به همراه آیسان همسرش در کنسرت منتشر شد.  یکی از اخباری که این روزها بر سر زبان افتاده است ازدواج یکی از هنرمندان مطرح در  سینما محمدرضا گلزار است. فیلمی از محمدرضا گلزار در کنار خانمی جوان با لباس سفید منتشر و به سرعت وایرال شد که خبر از عقد این هنرمند می داد. تا خود محمدرضا گلزار با انتشار کلیپی  از عقد خود خبر ازدواجش با آیسان آقاخانی داد.

آیسان آقاخانی دختر جوان زنجانی که متولد سال ۱۳۷۶ است، تصاویرش بسیار در فضای مجازی در حال پخش است و ادعا شده که این دختر همسر محمدرضا گلزار است. این دختر اهل زنجان بوده و پیج‌های مختلف اینستاگرامی او را با عنوان همسر محمدرضا گلزار معرفی کرده‌اند.

محمد رضا گلزار زمان دبیرستان در رشته ریاضی تحصیل نمود و در سال سوم دبیرستان در کنکور شرکت نمود و در کنکور دانشگاه آزاد رتبه پنج آورد و در رشته مهندسی مکانیک واحد تهران جنوب قبول شد.

او سال آخر تغییر رشته داد و به رشته تجربی رفت تا دندانپزشک شود اما قبول نشد و به همان رشتهٔ مکانیک رفت و فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

محمدرضا گلزار جایزۀ بخش تجلیل دومین جشنوارۀ فیلم هاي ایرانی در تورنتو و تقدیرنامه بعنوان فیلمنامه‌ نویس و بازیگر برای فیلم شیش و بش «1389» در سومین جشنوارۀ فیلم‌ هاي ایرانی در تورنتو را در کارنامه‎ دارد.محمدرضا گلزار اولین بار در سام و نرگس ایرج قادری دیده شد اینروزها آینه‌ بغل را در سینما دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/48rmww