سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 07 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/31 07:55
نازنین بیاتی | مدل موی نازنین بیاتی
کد خبر: 122303

مدل موی عجیب نازنین بیاتی | نازنین بیاتی با این مدل مو شبیه دزدان دریایی شده

نازنین بیاتی بازیگر ایرانی و مدل مو عجیبش در ادامه خواهید دید.

نازنین بیاتی بازیگر جوان ایرانی. نازنین بیاتی  ۱۵ دیماه سال ۱۳۶۸ در تهران به دنیا آمد. نازنین بیاتی  فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد است.نازنین بیاتی علاقه اش به بازیگری از ترم چهار دانشگاه با درس مبانی بازیگری شروع شد. نازنین بیاتی سال ۹۱ از طریق یکی از دوستانش برای تست بازی در فیلم دربند به دفتر آقای شهبازی کارگردان رفت و بدون کلاس بازیگر شد.نازنین بیاتی

از علاقه تا ورود به بازیگری

نازنین بیاتی در کنار کار طراحی که رشته اصلی او بود به بازیگری نیز پرداخته استبنابراین نا آشنا به بازیگری نبوده است.اماعلاقه اش به بازیگری از ترم چهار دانشگاه با درس مبانی شروع شد و از طریق یکی از دوستانش برای تست فیلم به دفتر آقای شهبازی کارگردان رفت و بدون کلاس بازیگر شد.

اولین فیلم نازنین بیاتی

نازنین بیاتی در سال 91 با فیلم دربند به کارگردانی پرویز شهبازی وارد بازیگری شد و نامزد سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شد و در رای گیری از نویسندگان و منتقدان بهترین بازیگر جشنواره سی و یکم فجر انتخاب شد

او در اولین فیلمش به کارگردانی پرویز شهبازی هم بازی بازیگران مطرحی شد اما رمز موفقیت خود را دوست شدن با خانم آهنگرانی و کمک های او اعلام نموده است .همچنین عوامل گروه آقای بهمنش، خانم عرفی نژاد کمک های فراوانی به نازنین بیاتی در ایفای نقشش کرده اند.نازنین بیاتی دراولین نقشش بدون دریافت فیلمنامه به ایفای نقش پرداخت.

طراح لباس 

 نازنین بیاتی در سال 91 طراح دکور، طراح لباس و صداپیشه شخصیت رویا و پیشگودر سریال عروسکی شکرستان بود.

ماجرای خبر فوت اشتباه نازنین بیاتی 

امسال در حین پخش مجموعه گلشیفته ، و درگذشت سورنا غضنفری بازیگر این مجموعه ، وقتی صفحه رسمی سریال گلشیفته برای اطلاع رسانی از خبر فوت این بازیگر عکسی سه نفره (تصویر پایین) را منتشر میکند بسیاری از خبرگزاری ها عکسی ناواضح از نازنین بیاتی را به اشتباه به جای عکس سورنا غضنفری درج کردند. 

علاقه مندی های نازنین بیاتی 

تماشای فیلم در سینما ازعلاقه مندی های شخصی نازنین بیاتی است ، او دیدن همه ژانرفیلمی را دوست دارد اما طنزرا کمتر دوست دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/48rpaw