شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/06/11 18:16
اندیشه فولادوند | استایل اندیشه فولادوند
کد خبر: 123606

استایل خاص اندیشه فولادوند بازیگر سریال بازپرس سوژه شد | تیپ خانم بازیگر همه را شوکه کرد

اندیشه فولادوند بازیگر و شاعر ایرانی است. او ایران روزها در سریال بازپرس حضور دارد. عکسی از تیپ خاص این بانوی هنرمند را در زیر مشاهده می کنید.

اندیشه فولادوند  بازیگر سینما و تلویزیون است. اندیشه فولادوند  متولد سال 1361 است.  اندیشه فولادوند شاعر نیز می باشد. اندیشه فولادوند کتاب شعر هم چاپ کرده است. اندیشه فولادوند  با سریال تنهایی لیلا مشهور شد. اندیشه فولادوند  اکثرا با تیپ های متفاوت دیده می شود. عکسی از تیپ خانم اندیشه فولادوند  را در زیر تماشا می کنید.

بیوگرافی اندیشه فولادوند 

اندیشه فولادوند متولد ۷ مهر ۱۳۶۱ در تهران ، بازیگر و شاعر می باشد.فارغ التحصیل لیسانس رشته فلسفه و کلام اسلامی می باشد که از علاقه خود به نجاری و خرید و فروش وارد بازیگری شد و حالا شعر سرایی هم می کند. 

خانواده فرهنگی

پدر نازنینم «فرهاد فولادوند» از شعرای بزرگ هستند و هر چه در زمینه ادبیات و کلا هر چه دارم از ایشان است مادرم هم فرهنگی و معلم بازنشسته می باشد.

برادرم یک بیزینس من بسیار موفق است ، خواهرم (مرجان فولادوند) دکترای ادبیات دارد و در مطبوعات فعالیت است و خواهر و برادر دیگرم نیز همینطور مشغول هستند.

جایزه سیمایی و تلویزیون

سال ۱۳۸۸ در نهمین تجربه خود در سینما برای فیلم «سنگ اول» جایزه نخل زرین بهترین بازیگر نقش اصلی را از جشنواره فیلم جام جم بدست آورد

ایشان از سال ۱۳۹۰ وقتی ۲۹ ساله بود با سریال «شیدایی» کنار بازیگرانی چون امیر جعفری و گلاره عباسی وارد قاب تلویزیون شد


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4bpdv5