شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/06/12 05:27
آناهیتا درگاهی | اشکان خطیبی
کد خبر: 123678

آناهیتا درگاهی و اشکان خطیبی طلاق گرفتند؟|کار شوکه کننده همسر آناهیتا درگاهی بعد از طلاق!

اشکان خطیبی بازیگر ایرانی روز گذشته عکسی از خود با ژست عجیب در کنار ساحل منتشر کرد گفته می شود او با آناهیتا درگاهی اختلاف دارد و در حال طلاق از هم هستند.اما طلاق این دو بازیگر مطرح در حد شایعه و حدس و گمان کاربران فضای مجازی است و صحت آن تائید نشده است.

پست جدید آناهیتا درگاهی را ببینید.آناهیتا درگاهی  متولد ۷بهمن ماه سال ۱۳۶۵ در تهران است.آناهیتا درگاهی از محمد پروین جدا شده است.آناهیتا درگاهی  برای بار دوم با اشکان خطیبی ازدواج کرده است.تصاویر جدید آناهیتا درگاهی را ببینید.اناهیتا درگاهی

ازدواج آناهیتا درگاهی با اشکان خطیبی

 

خبر ازدواج آناهیتا درگاهی و اشکان خطیبی، توسط اشکان خطیبی در برنامه دورهمی رسانه ای شد و این بازیگر جوان در برنامه خندوانه از ورود آناهیتا درگاهی به زندگی اش ابراز خوشحالی کرد و از علاقه اش به او گفت.

این زوج هنرمند زندگی عاشقانه ای در کنار هم دارند و از زوج های بی حاشیه و پر انرژی دنیای هنر هستند. آناهیتا درگاهی بعد از ازدواج با اشکان خطیبی به دنیای بازیگری در تئاتر هم راه یافت و با چند نمایش روی صحنه رفت.

اولین تجربه بازیگری آناهیتا درگاهی در تئاتر مربوط به سال 96 است و این بانوی هنرمند تجربه چند بازی در کنار همسرش اشکان خطیبی یا در نمایش هایی به کارگردانی او را دارد.

آغاز بازیگری آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی دوره بازیگری را نزد فرزاد موتمن گذراند و اولین بار توسط فرزاد موتمن برای بازی در فیلم آخرین بار کی سحرو دیدی انتخاب شد.

فیلم آخرین بار کی سحرو دیدی اولین بار در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و نقش هرچند کوتاه آناهیتا درگاهی در این فیلم دیده شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4bpdz5