دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 - 13 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/30 04:54
همایون شجریان | کودکی همایون شجریان
کد خبر: 122130

عکس دیده نشده از کودکی همایون شجریان | همایون شجریان از کودکی جذاب بوده

همایون شجریان پسر محمدرضا شجریان خوانند موسیقی اصیل ایرانی به و عکسهای همایون شجریان و همسرش گیتا خوانساری.

همایون شجریان متولد 31 اردیبهشت 1354 در تهران است .همایون شجریان فرزند محمدرضا شجریان و برادر مژگان شجریان است.همایون شجریان  از خوانندگان موسیقی ایرانی و نوازندهٔ تنبک و کمانچه می باشد.همایون شجریان از ده سالگی به همراه خواهرانش نزد پدر آواز را شروع کرد.همایون شجریان در دوران بلوغ روزانه تکنیک آواز و صداسازی را به صورت فشرده فرا گرفت.

شروع خوانندگی از ۵ سالگی

علاقه اش به موسیقی از چهار – پنج سالگی با زدن ریتم روی اشیای مختلف شروع شد تا اینکه پدرش با تهیه تنبک او را به کلاس های ناصر فرهنگ فر فرستادمدتی هم نزد استاد دادبه مشهور به جانسوز نواختن ساز تنبک را یاد گرفت.

 علاقه مندی های همایون شجریان

من بعد از سینما، تئاتر را هم خیلی دوست دارم و هربار که فرصتی پیش بیاید، حتما به دیدن نمایش ها می روم.خودم به بازیگری علاقه دارم، اما هیچ وقت جراتش را پیدا نکرده ام. به نظرم آدم باید یا واقعا دست پر باشد یا اصلا وارد این حرفه نشود. من هم چون این توانایی را هیچ وقت در خود ندیده ام.

ازدواج و همسر همایون شجریان

گیتا خوانساری همسر همایون شجریان می باشد که در سال 1374 با همایون شجریان ازدواج کرده است و دخترش یاسمن بعد از دوازده سال ازدواجشان به دنیا امده است.همایون شجریان

ازدواج با سحر دولتشاهی 

چند سالیست شایعه ازدواج همایون شجریان با سحر دولتشاهی (بازیگر) که همسر سابق رامبد جوان می باشد رسانه ای شده است.این دو چندین بار کنار هم دیده شده و حتی خانم دولتشاهی در مراسم دفن پیکر استاد شجریان در ماشین همایون در مشهد حضور داشت


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4bpr78