شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/19 14:00
کد خبر: 14978

حضور نام دو عروس در یک کارت عروسی، این روستا را به آشوب کشید! + عکس کارت عروسی

یکی از عروس‌هایی که در کارت عروسی با داماد نامبرده شده، به نام "ایندها" است و در یک روستا زندگی می‌کند، اما عروس دیگر از روستای مجاور برای این مراسم انتخاب شده است. خانواده‌ی هر دو عروس از این مراسم خاص مطلع هستند و هیچ مشکلی با شرایط ندارند.

به گزارش ستاره پارسی: مهمانان پس از دریافت کارت عروسی ، یک مورد را متوجه شدند که با تمام کارت‌های قبلی که دیده بودند فرق داشت؛ عکس و نام یک داماد و دو عروس درون کارت دعوت چاپ شده بود. برای زوج‌های عاشقانه که برای انتخاب کارت عروسی به دنبال متن و ایده‌های نو هستند، این موضوع سخت و غیرقابل تحمل است زیرا تنها نام خودشان را کنار نام همسر آینده‌شان می‌بینند و نام دیگری در کنارش نیست. این مسأله برای دو عروس جوان اندونزیایی که در مراسم عروسی شرکت می‌کردند، خیلی مهم بود و به همین دلیل کارت عروسی با نام یک داماد و دو عروس چاپ و به دست مهمانان رسید.

چند همسری در کشور اندونزی قانونی است و هیچ منعی ندارد، اما نه به این وضعیت و شرایط که یک مرد در یک شب با ۲ همسر خود مراسم ازدواج برگزار کند، از قرار معلوم زوج جوان تصمیم به خاص بودن به هر قیمتی گرفته اند برای همین سر چاپ کارت عروسی ۱ داماد با ۲ عروس به تفاهم رسیده اند.

تا اینکه برخی از کاربران مدعی شدند این کارت ساختگی است و برای جلب توجه منتشر شده است چرا که ممکن نیست هیچ دختری رضایت به چنین کاری داشته باشد، اما بر اساس گزارش وب سایت " Detik" فردی که مسئول برگزاری مراسم ازدواج این زوج است اعلام کرده که همه چیز واقعی است و دامادی که تنها نام "سیندرا" از او منتشر شده است قصد دارد با ۲ دختر جوان در روز‌های ۵ و ۸ ماه نوامبر ازدواج کند برای همین تصمیم گرفت تا چنین کارت عروسی برای دعوت میهمانان انتخاب کند.

نام دو عروس در کارت عروسی، شهر را به آشوب کشید!

"ایندها" یکی از عروس‌های نامبرده در کارت عروسی با داماد در یک روستا زندگی می‌کنند، اما عروس دیگر از روستای مجاور انتخاب شده است. خانواده‌ی هر دو عروس از این مراسم خاص مطلع هستند و هیچ مشکلی با شرایط ندارند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4bye7e