جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 03 May 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/25 04:30
لیلا اوتادی | لیلا اوتادی بازیگر | لیلا اوتادی و شوخی مجری
کد خبر: 12731

فیلم شوخی نامتعارف مجری تلویزیون با لیلا اوتادی | شوخی عجیب با لیلا اوتادی در برنامه زنده !

لیلا اوتادی بازیگر سینما به عنوان مهمان در یک برنامه تلویزیونی زنده حضور داشت که با شوخی عجیب مجری تلویزیون روبه رو می شود.

لیلا اوتادی بازیگر مطرح کشور است.لیلا اوتادی که در برنامه زنده تلویزیونی مهمان بود با شوخی عجیب مجری تلویزیون روبه رو شد .لیلا اوتادی متولد 1362 در تهران می باشد لیلا اوتادی در رشته معماری دانشگاه تهران تحصیل کرده است. در ادامه فیلم مجری و لیلا اوتادی را مشاهده نمایید.

لیلا اوتادی نه تنها خیلی علاقه دارد به اینکه تیپ و استایلای خاص داشته باشد، بلکه دوست دارد در زمینه های مختلف حتی میکاپ از بقیه همکارانش و سلبریتی ها متفاوت باشد.

البته که این بازیگر چهره خیلی خوب و دوست داشتنی دارد و برای همین با میکاپ ساده و ملیح چهره اش کاملا زیبا می شود.

لیلا اوتادی ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمد. او در دوران کودکی به بازیگری علاقه‌مند شد. اوتادی دانش‌آموخته کارشناسی معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران است. او کار خود را با فیلم چشمان سیاه ساخته ایرج قادری آغاز کرد، اما برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد.

لیلا اوتادی در بهمن ۱۳۹۳ نخستین کتاب خود را در قالب مجموعه شعری با عنوان در بهشتی که کلاغی نیست مترسک هم نیست به دو زبان فارسی و انگلیسی از طریق انتشارات مروارید منتشر کرد. این کتاب دارای ۷۶ صفحه و مشتمل بر ۳۵ قطعه شعر سپید است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4dg9d4