یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403 - 05 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/14 13:27
کد خبر: 14831

حمله با چاقو به یک طلبه تذکردهنده درباره بی‌حجابی

چهار نفر از عاملان حمله به آمر به معروف، پس از شناسایی و هماهنگی با مقامات قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

یک طلبه بسیجی دانشگاهی به خاطر تذکر دادن در مورد حجاب، به زنی مورد حمله با چاقو قرار گرفت و باید به بیمارستان منتقل شود. در این باره، سردار عزیزالله ملکی بیان کرد که پس از حمله به یک طلبه در منطقه چمارسرای رشت در تاریخ نهم فروردین، که منجر به جراحت وی در ناحیه کمر شده بود، پلیس فوراً با هدف شناسایی و دستگیری عاملان حمله، در حال بررسی این موضوع است. البته، مسئولان همچنین به ذکر این موضوع تاکید کردند که برای تأمین امنیت و رعایت حقوق شهروندی، همه افراد باید دارای حق حجاب و عقیده خود باشند.

وی با تاکید بر لزوم احیاء امر به معروف و نهی از منکر و حمایت همه جانبه پلیس از این فریضه الهی افزود: پس از انجام یک سری اقدامات فنی و با اشرافیت پلیس سرانجام هر چهار نفر عاملان ایراد ضرب و جرح و حمله به آمر به معروف شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی، برخورد پلیس با اراذل و اوباش و گردنکشان را قاطع و پشیمان کننده خواند و افزود: متهمان برای بررسی بیشتر و تکمیل پرونده در اختیار پلیس هستند. لازم به ذکر است روحانی آمر به معروف و ناهی از منکر در مورخه نهم فروردین ماه به دنبال تذکر به کشف حجاب یک زن در محله چمارسرای رشت، با چاقو مورد حمله تعدادی از اراذل و اوباش قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شده بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4dxxnp