پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 09 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/24 09:48
احسان علیخانی | پیری احسان علیخانی
کد خبر: 121555

احسان علیخانی ی شب پیر شد | سفید شدن ی شب موهای احسان علیخانی همه را شوکه کرد

احسان علیخانی مجری تلوزیون و تهییه کننده ی شب پیر شد در ادامه خواهید دید.

احسان علیخانی متولد ۱۵ آبان ۱۳۶۱ در تهران است و ساکن خیابان هروی است .احسان علیخانی  فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است. ۲ خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است . مادرش پرستار بازنشسته است و به گفته خودش بهترین دوستش است . با دیدن اجرای جواد یحیوی به کار اجرا علاقه مند شده ، اولین برنامه زنده اش در سال ۱۳۸۰ بوده .احسان علیخانی  اجراهایی مانند صبح آمد و ماه عسل و.. را برعهده داشته است.مجری جوان تلویزیون می گوید هیچ وبلاگ ، ایمیل یا سایتی ندارد و از اینترنت فقط برای جست و جوی اطلاعات استفاده می کند.احسان علیخانی مجری جوان ، مسلط ، صمیمی و پرتحرک است که در چند سال اخیر توانسته اجراهایی به یاد ماندنی داشته باشد .احسان علیخانی

شایعه‌ی ممنوع التصویرشدن

علیخانی در حین اجرای ویژه برنامه سال تحویل سال ۱۳۹۱ در واکنش به سخنان محمود احمدی نژاد که گفته بود وسایل ضروری عید در سر کوچه‌ی ما گران نیست،مردم تهران می‌توانند بیایند و از محله‌ی ما خرید عید را انجام دهند،به توبیخ و ممنوع‌الفعالیت وی از تلویزیون انجامید.ولی پس از یک روز شایعه‌ی ممنوع‌التصویر شدن علیخانی تکذیب شد.

کارگردانی احسان علیخانی

احسان علیخانی سال ها به عنوان دستیار کارگردانی کار کرده و سال 81 بعنوان کارگردان آیتم وارد شبکه 1 شد. او کارگردانی مستندهای شیخ بهایی – المپیاد فیزیک اصفهان، کارگردانی 2 دورهٔ جشن سالگرد شبکه سه و جشن قهرمان قهرمانان، کارگردانی برنامه عصر جدید و جوکر و... را بر عهده داشته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4dzqeq